Banned fra #udvikleren.dk...

Tags:    udvikleren.dk

Da jeg sad på irc idag blev jeg pludselig banned og der stod at jeg skulle fjerne et google script jeg havde kørende, okay jeg fjernede scriptet men kunne ikke komme ind igan efter jeg var banned. jeg tænkte okay de har sikkert bare banned mig i en 5 minuters tid.
jeg ventede 20 min og prøvede igen, men NEJ, din ip er banned...
der er nu gået 1 og 30 min og jeg kan stadig ikke komme ind!
det er lidt irreterende!
Kan de admins ikke administrere den chan eller hvad?

Hilsen k-roy
(christian bekker A.)
www.k-roy.h4f.dk
/!\\ Problemer er til for at blive løst :) /!\\

Hey nu vil jeg blande mig igen!! Der har vi det eksempel som jeg sagde oppe i sidste kommentar jeg postede og det er det du siger Daniel, du siger nærmest "MARK PAS PÅ HVAD DU SIGER ELLERS BANNDER JEG DIG" Vi har sku da ikke diktator pis på denne side eller har vi? Dette er jo nærmest ligesom Saddam Hussain: "sig din mening og du dør!" Her er det bare: "siger DU din mening så er du ikke velkommen her MERE!!" Hvis det skal være sådan, så er EKSPERTEN.DK et bedre sted at være! Der siger de i det mindste tak hvis der kommer kritik, og de ændre det med det samme! men her det lige før man bliver smækket til jorden hvis man siger noget forkert, og til sidst kan i Co-Admin selv sidde og trille tommelfingere her på denne side!! fordi i er ved at grave jeres egen sø, hvis i fortsætter med denne stemning på denne side! jeg er også blevet banned på jeres Channel før, fordi jeg havde skiftet navn 2 gange UNDSKYLD vi er her Co-Admins !! vi skal nok skride hvis det er det i vil have!!! Jeg gør det med glæde hvis i forsætter med denne dårlige stemning! I søger flere folk på denne side, men prøv da lige og administrer jeres ting lidt bedre!

/Kenneth Kallesen

User
Bruger #80 @ 21.03.03 15:09
Hey nu vil jeg blande mig igen!! Der har vi det eksempel som jeg sagde oppe i sidste kommentar jeg postede og det er det du siger Daniel, du siger nærmest "MARK PAS PÅ HVAD DU SIGER ELLERS BANNDER JEG DIG" Vi har sku da ikke diktator pis på denne side eller har vi? Dette er jo nærmest ligesom Saddam Hussain: "sig din mening og du dør!" Her er det bare: "siger DU din mening så er du ikke velkommen her MERE!!" Hvis det skal være sådan, så er EKSPERTEN.DK et bedre sted at være! Der siger de i det mindste tak hvis der kommer kritik, og de ændre det med det samme! men her det lige før man bliver smækket til jorden hvis man siger noget forkert, og til sidst kan i Co-Admin selv sidde og trille tommelfingere her på denne side!! fordi i er ved at grave jeres egen sø, hvis i fortsætter med denne stemning på denne side! jeg er også blevet banned på jeres Channel før, fordi jeg havde skiftet navn 2 gange UNDSKYLD vi er her Co-Admins !! vi skal nok skride hvis det er det i vil have!!! Jeg gør det med glæde hvis i forsætter med denne dårlige stemning! I søger flere folk på denne side, men prøv da lige og administrer jeres ting lidt bedre!

/Kenneth Kallesen

Igen, et af de der indlæg uden nogen egentlig mening og nogen argumenter.

Jeg har i indlægget før lige sagt at jeg meget gerne hører fra Mark, hvis han har noget konstruktivt og vil samle det i en mail. Og der er ingen diktatorer, hverken her på sitet eller på channen!

Folk der ødelægger og skader miljøet og flowet på channen, skal enten midlertidigt eller permanent fjernes. Sådan er det nu engang. Du er sku ikke nogen engel, Kenneth.

Herligst
Daniel Kristensen aka. mansword

Du er sku ikke nogen engel, Kenneth.

Oki nu kan det være nok!! hvis i gerne vil af med os hvorfor så ikke sige det ??? I er da dårlige til at sige disse ting! men oki skal det være på den måde skal i da passe på at der måske er nogen der måske kan lave en side som er bedre end jeres!!

For det kunne sagtens ske hvis der er flere der ikke vil være her!! og Du er sku heller ikke en engel!!! du er sådan en som vil bestemme det hele !!

men oki hvorfor vil i Co-Admin ikke indse når i har lavet fejl??

¤¤¤Vi lære kun så længe vi lever¤¤¤

User
Bruger #80 @ 21.03.03 16:07

Oki nu kan det være nok!! hvis i gerne vil af med os hvorfor så ikke sige det ??? I er da dårlige til at sige disse ting! men oki skal det være på den måde skal i da passe på at der måske er nogen der måske kan lave en side som er bedre end jeres!!

For det kunne sagtens ske hvis der er flere der ikke vil være her!! og Du er sku heller ikke en engel!!! du er sådan en som vil bestemme det hele !!

Du vil ikke helt forstå hvad jeg siger, hva' ? - Co-admins er her for at forhindre folk i at ødelægge det for andre, og i det hele taget holde lidt styr på det hele.

Hvad er det præcist du siger vi er dårlige til at 'sige' ? - Du formulerer dig ikke særligt klart.

Det kan da godt være der er nogen der kan lave en side der er bedre end Udvikleren.dk, og der findes sikkert flere af dem allerede. Men med den indstilling du fx har, tvivler jeg på at du ville være mand for det.

Og jeg vil bede dig ligeså vel som Mark, om at komme med noget mere konstruktivt. Og meget gerne i en mail - så vi har en ordentlig chance for at behandle det internt.

Hvilke fejl er det du snakker om vi ikke vil indse? - Vi har absolut intet problem med at indse vi har begået fejl - og jeg er ikke bleg for at stikke en bruger en undskyldning, hvis det er fortjent.

"Du er sådan en der vil bestemme det hele !!" <--- Ahh ja... Det var i 2. klasse jeg godt hørte den bemærkning der. Nu er der jo sådan at der er nogen der skal holde styr på så mange brugere. I det her tilfælde er jeg så en af dem.

Jeg synes bare lidt den holdning med, at hvis det ikke helt går efter min mening/lyster - så smutter jeg sku. Sådan er den virkelige verden jo ikke? - Jeg bliver da også tit 'afvist' af admin, Kasper. Hvis jeg har en idé/rettelse, som ikke er på sin plads - så bliver jeg da også irettesat.

Jeg tror det er vigtigt lige at huske på at, Udvikleren.dk er ikke et brugerstyret site. Fordi en bruger mener at noget er galt og det skal rettes. Så er det ikke sikkert det sker! (Som du nævner at det helt automatisk og lige med det samme bliver rettet, på exp.dk). Kasper, som står for at rette alle disse ting, har mange andre ting at se til også.

Men der skal ikke være tvivl om at vi altid gerne vil høre Jeres meninger, og tage dem op.

Og vi er altså ikke så kuleskøre og magliderlige som i antyder. Vi er helt almindelige mennesker, der faktisk er meget venlige og rare når man kommer ind på livet af os. Det er jo ikke vores hensigt at skaffe utilfredse brugere.

Jeg vil meget gerne diskutere det med jer - men jeg synes faktisk ikke et forum er det rette sted...

Herligst

Jeg synes et forum er det rette sted - I var klar til at ydmige mig, ved at ligge en IRC-log op - så jeg fortsætter her i forummet, og forsvarer I ikke her, betragter jeg diskussionen som vundet.

FOr det første... jeg ved ikke hvad det er som er så uklart i dine øjne, men det er åbenbart al' den kritik du ikke vil stå face-to-face med!! Men hvis du skal have det ind med skeer, så :

* Jeg har lagt et stort arbejde i at lave nogle artikler
* Jeg får dem afvist, får det at vide over 2mdr., efter de var blevet posted
* Jeg fik ikke en grund for at de var blevet afvist (well.. det gjorde jeg, men ikke nogen jeg kunne følge dem i, sammenlignet med andre artikler her på sitet) - og der er igen noget som spiller et pus, når I referer til en side med kvalitets-artikler, er det ikke jeres egen, men Delpgi3000!! FLOT!
* Pga. jeg brokkede mig over jeg ikke fik en forklaring jeg kunne acceptere, angreb 4-5 admins mig, med at jeg skulle skrive klagebrev på tre sprog, i tre farver og med tre forskellige layouts, anbefalede mig psykolog, mm.
* Da jeg blev smidt ud fra kanalen, fik jeg fra anonyme kilder et par beskeder fra channen, hvor der bl.a. stod at I have åbenbart havde min artikel alligevel, på trods af I påstod I ikke havde den.
* Senere har I så ville ligge loggen ud på nettet - og til det har jeg kun een ting at sige ?? "Hvornår finder det sted?" Jeg glæder mig!! Men for en sikkerheds skyld, afsætter jeg en masse tid, til at sidde og sammenligne hvad I har ændret i det, med min egen log! Det skal sgu nok blive morsomt!!

Jeg håber det var tydeligt nok!! Og så ikke mere "løb uden om argumenterne"-fis, med den undskyldning at vi ikke har nogen - jeg synes de er rimelig tydelige!!

Du vil ikke helt forstå hvad jeg siger, hva' ? - Co-admins er her for at forhindre folk i at ødelægge det for andre, og i det hele taget holde lidt styr på det hele.

Det er trist, at I så selv ødelægger det!!

Hvad er det præcist du siger vi er dårlige til at 'sige' ? - Du formulerer dig ikke særligt klart.

Jeg forstod det da stjerneklart første gang - måske er det dig som ikke vil se det ?? Så behøver du ikke finde argumenter; Ja - smart strategi - jeg har bare ære nok til ikke selv at gøre det!

Det kan da godt være der er nogen der kan lave en side der er bedre end Udvikleren.dk, og der findes sikkert flere af dem allerede. Men med den indstilling du fx har, tvivler jeg på at du ville være mand for det.

Han burde altså gøre det ?? Hvorfor... Hvis alle som var utilfredse med noget skulle lave noget nyt - fatter du ikke hvor mange produkter der ville være på markedet, o.l.!!

Og jeg vil bede dig ligeså vel som Mark, om at komme med noget mere konstruktivt. Og meget gerne i en mail - så vi har en ordentlig chance for at behandle det internt.

Du kan kalde det hvad du vil!! En del folk herinde er enige med mig - og jeg har fortalt historien videre til folk som ikke er her - og, jeg beklager at sige det her - men de storgriner af jer!!

Hvad er det helt præcist I skal ordne internt ?? Hvad er det, som er så svært at forstå - der skal vel ikke holdes top-møde for at fastslå hvad I kan gøre bedre ??

Hvilke fejl er det du snakker om vi ikke vil indse? - Vi har absolut intet problem med at indse vi har begået fejl - og jeg er ikke bleg for at stikke en bruger en undskyldning, hvis det er fortjent.

Kig lidt op, påde på min besked - og på hele tråden - og på hvor mange der efterhånden brokker sig over jer admins!!

"Du er sådan en der vil bestemme det hele !!" <--- Ahh ja... Det var i 2. klasse jeg godt hørte den bemærkning der. Nu er der jo sådan at der er nogen der skal holde styr på så mange brugere. I det her tilfælde er jeg så en af dem.

Du prædiker selv om at vi ikke kommer med argumenter - og som kommer du selv med platte beskyldninger mod folk!! Men er det løgn hvad der står ?? Du er måske lidt magtliderlig ??

Jeg synes bare lidt den holdning med, at hvis det ikke helt går efter min mening/lyster - så smutter jeg sku. Sådan er den virkelige verden jo ikke? - Jeg bliver da også tit 'afvist' af admin, Kasper. Hvis jeg har en idé/rettelse, som ikke er på sin plads - så bliver jeg da også irettesat.

Denne side er ikke som et land, hvor det er problematisk at flytte til et andet sted, hvis man ikke er tilfreds med det - Internettet er fyldt med konkurrende - og kan I ikke leve op til hvad de andre kan, er det da smartest at finde et andet sted - og nu vil du med garanti, spørge hvorfor jeg ikke gør det - nu skal du høre... jeg har så småt forladt denne her side - jeg bliver kun for at checke 2-3 tråde og for at deltage i min gruppe (men så snart hvor eksterne del er færdig, kan I godt vinke farvel)

Jeg tror det er vigtigt lige at huske på at, Udvikleren.dk er ikke et brugerstyret site. Fordi en bruger mener at noget er galt og det skal rettes. Så er det ikke sikkert det sker! (Som du nævner at det helt automatisk og lige med det samme bliver rettet, på exp.dk). Kasper, som står for at rette alle disse ting, har mange andre ting at se til også.

Det er ikke brugerstyret - nej - men det udviklet af brugerne!! Og det burde I også lige tænke på. I gør faktisk ikke andet end at sige "godkendt" eller "ikke godkendt", mens folk sidder og slider for at bikse noget sammen, til andre brugeres glæde - og så der kommer noget skum på kagen!! Hvor mange ressourcer ville der være på Udvikleren, hvis I ikke havde haft arbejdet gjort af brugerne!! I var selv blevet trætte af at skrive artikler og endnu flere artikler - og til sidst ville I alle sammen bare hænge og lave ingenting - men nu er brugerne her til at gøre det for jer - og hvad får man ?? Lort i hovedet og anbefaling til psykolog!!

Men der skal ikke være tvivl om at vi altid gerne vil høre Jeres meninger, og tage dem op.

Vi har talt - Gør så noget ved det!!!!!

Og vi er altså ikke så kuleskøre og magliderlige som i antyder.

Hmmm... JO!! Jeg skal gerne komme med eksempler!! Men for ikke at gøre det for pinligt for jer, så lader jeg jer selv bestemme, om I vil have det!

Vi er helt almindelige mennesker, der faktisk er meget venlige og rare når man kommer ind på livet af os. Det er jo ikke vores hensigt at skaffe utilfredse brugere.

Skal jeg ikke kunne sige - men i betragtning af I ikke kender mig, og alligevel anbefaler mig en psykolog, synes jeg den kommentar er ganske imponerende dobbeltmoralsk!!

Jeg vil meget gerne diskutere det med jer - men jeg synes faktisk ikke et forum er det rette sted...

hmmm... en diskussion over email ?? Nej tak du!! Hvad med en live-diskussion ??

Mark H. Jensen
mouzulu@hotmail.com
www.freewebs.com/mhj/[Redigeret d. 21/03-03 17:08:41 af Mark H. Jensen]

Til "Daniel Kristensen (mansword)"

Efter at have læst dine indlæg i denne tråd er jeg blevet enig med dem der mener at du ikke gør noget særligt godt.

"Co-admins er her for at forhindre folk i at ødelægge det for andre", lyder mere som om du mener: Co-admins er her for at ødelægge det for andre

. Enten er du meget dum eller også er det "LALALAAA. Jeg kan ikke høre vad du siiiger LA LA"

det har du vist ikke forstand på, men du skal jo sige et eller andet.

LA LA, igen og: vi andre må ikke vide at der er nogle der er utilfredse, nej nej, det skal være så hemmeligt.

undskyldning? du har travlt!

I 2. klasse? Nu hører du det igen. Så er det vel på tide at gøre noget ved det? "holde styr på": Det er et glimrende eksempel.

Du har vist for første gang fat i noget, men folk er her jo kun fordi de vil og hvis du gør det til et helvede at være her, så kommer folk ikke.

Nå så vi har ikke noget at have sagt, vi må ikke have en mening? "Du er sådan en der vil bestemme det hele !!" JA

"Kom med jeres meninger så jeg kan rakke ned på dem."

Og vi er altså ikke så kuleskøre og magliderlige som i antyder. Vi er helt almindelige mennesker, der faktisk er meget venlige og rare når man kommer ind på livet af os. Det er jo ikke vores hensigt at skaffe utilfredse brugere.
Nej utilfredse brugere er ikke godt ? for så har du ingen at have magt over.

SKÆNDES ikke diskutere, men andre må ikke høre at jeg er så ...

Herligst

Og du vil sikkert poste et svar hvor du siger at du ikke har fattet hvad jeg har sagt, og hvor du spørger efter agumenter.

[Redigeret d. 21/03-03 17:14:13 af Jesper Kristensen]

User
Bruger #80 @ 21.03.03 17:18
Jesper, du har vist ikke forstået hensigten med at jeg og andre er her!

Vi er her ikke for at gøre vrøvl osv. ligesom dig og mark har godt gang i. Og jeg må nok indrømme jeg er ret imponeret over jeres evne til at dømme folk i ikke kender, idet jeg bestemt normalt ikke er særlig aktiv i foraerne.

og jesper, en personlig tilsvinelse, vil jeg nok vælge at kalde det du har gang i. Synes du det er på sin plads? - Har jeg på noget tidspunkt svinet dig personligt til? Kender du mig overhoved nok til at svine mig til?

Mark, jeg vil gerne tage en live-diskussion med dig - enten i priv over IRC, msn eller andet. Men jeg nægter at høre på personlig tilsvinelse. Jeg vil gerne have en konstruktiv diskussion med dig. Opfører du dig som du gør her i foraerne - betragter jeg dig som en person JEG ihvertfald ikke kan have en fornuftig samtale med - og så må det være op til Kasper at bedømme og beslutte hvordan det skal gribes an.

Jeg bruger ikke mere tid på denne diskussion her. Jeg tager hellere en seriøs og normal diskussion privat med hver enkelt person. Det tror jeg på vil have det største udbytte.

Til Mark H. Jensen
men de storgriner af jer!!

Ikke generalisere! (hentyder til "jer")
[Redigeret d. 21/03-03 17:20:49 af Jesper Kristensen]

User
Bruger #80 @ 21.03.03 17:22
Til Mark H. Jensen
men de storgriner af jer!!
Ikke generalisere! (hentyder til "jer")
[Redigeret d. 21/03-03 17:20:49 af Jesper Kristensen]

Hvis i ønsker at tage konfrontationen/diskussionen - kan i fange mig på IRC eller på msn (mansworddk@msn.com)...

Herligst

Hold kæft hvor er du dog pisse irriterende!!

Hvor meget "live" er der over det, hvis der ikke er nogen tilskuere ?? OK! Det kan være "live", men det var ment som værende officielt - ligesom nu!!

Jeg vil gerne høre, hvorfor du synes det ikke er konstruktivt ?? Nårrrh ja, det er negativt - det kan umuligt være konstruktivt... Hvad med at du hopper tilbage til dit tårn og spiller den af ??

Vi er her ikke for at gøre vrøvl osv. ligesom dig og mark har godt gang i. Og jeg må nok indrømme jeg er ret imponeret over jeres evne til at dømme folk i ikke kender, idet jeg bestemt normalt ikke er særlig aktiv i foraerne.

Når du siger folk kommer fra 2.klasse - må du da også mene at kende dem godt ?? Og indirekte mene de er umodne.. mm... ja... dobbeltmoralen længe leve... eller ??

Mark H. Jensen
mouzulu@hotmail.com
www.freewebs.com/mhj/

t