Du er sku ikke nogen engel, Kenneth.
Oki nu kan det være nok!! hvis i gerne vil af med os hvorfor så ikke sige det ??? I er da dårlige til at sige disse ting! men oki skal det være på den måde skal i da passe på at der måske er nogen der måske kan lave en side som er bedre end jeres!!
For det kunne sagtens ske hvis der er flere der ikke vil være her!! og Du er sku heller ikke en engel!!! du er sådan en som vil bestemme det hele !!
men oki hvorfor vil i Co-Admin ikke indse når i har lavet fejl??
¤¤¤Vi lære kun så længe vi lever¤¤¤
Du vil ikke helt forstå hvad jeg siger, hva' ? - Co-admins er her for at forhindre folk i at ødelægge det for andre, og i det hele taget holde lidt styr på det hele.
Hvad er det præcist du siger vi er dårlige til at 'sige' ? - Du formulerer dig ikke særligt klart.
Det kan da godt være der er nogen der kan lave en side der er bedre end Udvikleren.dk, og der findes sikkert flere af dem allerede. Men med den indstilling du fx har, tvivler jeg på at du ville være mand for det.
Og jeg vil bede dig ligeså vel som Mark, om at komme med noget mere konstruktivt. Og meget gerne i en mail - så vi har en ordentlig chance for at behandle det internt.
Hvilke fejl er det du snakker om vi ikke vil indse? - Vi har absolut intet problem med at indse vi har begået fejl - og jeg er ikke bleg for at stikke en bruger en undskyldning, hvis det er fortjent.
"Du er sådan en der vil bestemme det hele !!" <--- Ahh ja... Det var i 2. klasse jeg godt hørte den bemærkning der. Nu er der jo sådan at der er nogen der skal holde styr på så mange brugere. I det her tilfælde er jeg så en af dem.
Jeg synes bare lidt den holdning med, at hvis det ikke helt går efter min mening/lyster - så smutter jeg sku. Sådan er den virkelige verden jo ikke? - Jeg bliver da også tit 'afvist' af admin, Kasper. Hvis jeg har en idé/rettelse, som ikke er på sin plads - så bliver jeg da også irettesat.
Jeg tror det er vigtigt lige at huske på at, Udvikleren.dk er ikke et brugerstyret site. Fordi en bruger mener at noget er galt og det skal rettes. Så er det ikke sikkert det sker! (Som du nævner at det helt automatisk og lige med det samme bliver rettet, på exp.dk). Kasper, som står for at rette alle disse ting, har mange andre ting at se til også.
Men der skal ikke være tvivl om at vi altid gerne vil høre Jeres meninger, og tage dem op.
Og vi er altså ikke så kuleskøre og magliderlige som i antyder. Vi er helt almindelige mennesker, der faktisk er meget venlige og rare når man kommer ind på livet af os. Det er jo ikke vores hensigt at skaffe utilfredse brugere.
Jeg vil meget gerne diskutere det med jer - men jeg synes faktisk ikke et forum er det rette sted...
Herligst
Daniel Kristensen aka. mansword