Banned fra #udvikleren.dk...

Tags:    udvikleren.dk

Da jeg sad på irc idag blev jeg pludselig banned og der stod at jeg skulle fjerne et google script jeg havde kørende, okay jeg fjernede scriptet men kunne ikke komme ind igan efter jeg var banned. jeg tænkte okay de har sikkert bare banned mig i en 5 minuters tid.
jeg ventede 20 min og prøvede igen, men NEJ, din ip er banned...
der er nu gået 1 og 30 min og jeg kan stadig ikke komme ind!
det er lidt irreterende!
Kan de admins ikke administrere den chan eller hvad?

Hilsen k-roy
(christian bekker A.)
www.k-roy.h4f.dk
/!\\ Problemer er til for at blive løst :) /!\\

User
Bruger #80 @ 21.03.03 17:37
Det jeg sagde med 2. klasse - var ganske enkelt en bedømmelse af hans sprogvalg.

Og det er muligt det ikke var på sin plads.

Herligst
Daniel Kristensen aka. mansword[Redigeret d. 21/03-03 17:37:27 af Daniel Kristensen (mansword)]

User
Bruger #80 @ 21.03.03 17:42
Men hør her...

Det eneste jeg ønsker er i virkeligheden glade og tilfredse brugere... Ikke mindst med mit arbejde - men i det hele taget med udv.dk.

Jeg er parat til at komme med en undskyldning (flere hvis det er).

Så vil gerne høre hvad præcist JEG skal gøre bedre, for at jeg er til at holde ud??

--

Flameri omkring Udv.dk generelt - kan jeg slet ikke overskue i den her tråd - og magter ikke at læse den så detaljeret igennem. Ny tråd med konkrete ting, så skal vi nok få gjort noget ved det - det har i mit ord på.

Jeg går ud fra at i udemærket er klar over at vi kun ønsker glade og tilfredse brugere - men at det ikke altid er muligt.

Giv os alle en chance til - og hjælp os med at gøre det dårlige bedre!

God weekend!

Giv os alle en chance til - og hjælp os med at gøre det dårlige bedre!
<--- det der lærte du vel også i 2 klasse !!! Fedterøvstillæg !! hvad får du af de andre co-admins for at fedte for os ???? det er da klart at vi ingen mening må have her !!! Du er da rigtig dum og naiv hvis du tror at dette kan blive godt med det pis du har fyret af idag!!! hva´ medat vi fik nogle kommentare fra andre co-admins eller OVERSER de denne tråd ??? hallo somebody out there ??? eller skal vi knalde en hel masse lort af inde i channen ups nej så bliver vi banned!!!! så det lader vi være med !!!! jeg bliver her indtil det er blevet banket ind i hovedet på dig at vi har vundet dette slag og pas på din plads som co-admin hvis du taber denne sag det er måske det du er bange for ???? siden du fedter her til sidst men det er ikke slut endnu!!!!!

/KALLESEN!!!!

¤¤¤Vi lære kun så længe vi lever¤¤¤[Redigeret d. 22/03-03 04:35:15 af Kenneth Kallesen]

User
Bruger #80 @ 21.03.03 17:59
Kenneth, nu må du kraftedeme prøve at styre dig lidt!

Hvad får dig til at tro at jeg er bange for min plads som coadmin? Sådan noget pis at fyre af - som du iøvrigt ikke har noget at have i?

Jeg er sikker på at der nok skal komme indlæg fra andre coadmins - men det er altså ikke alle der har tid, og for den sags skyld LYST til at høre Jer, blive ved med at fyre pis (ja, det tillader jeg mig at kalde det) af.

Mark har nævnt nogle helt specifikke ting, han er utilfreds med. Dem må vi (læg mærke til VI), kigge på - men der ligger afgørelsen mest hos Kasper.

At jeg skulle fedte for jer, - jeg ved ikke hvad jeg skal sige... HVorfor fanden skulle jeg fedte for jer, der ikke har bestilt andet end at svine mig personligt til idag?

Og sidst men ikke mindst - så handler det her altså ikke om at få ret!!
Det er nu engang ikke hverken dig eller Mark H. Jensen der bestemmer her.

Det er coadmins og Kasper.

Herligst
Daniel Kristensen aka. mansword[Redigeret d. 21/03-03 18:00:47 af Daniel Kristensen (mansword)][Redigeret d. 21/03-03 18:01:55 af Daniel Kristensen (mansword)]

User
Bruger #80 @ 21.03.03 17:59
[Indlæg slettet admin/co-admin!]

Personligt har jeg fulgt det meste af denne diskussion, hvilket også inkluderer konfrontationen via IRC. Må indrømme, at niveau'et generelt er faldet og der er gensidig mangel på forståelse. For det første blev Mark H. Jensen, efter min mening, 'angrebet' af specielt én admin, hvilket resulterede i en kraftig diskussion. I øvrigt var der eksempler på flere ubrugelige kommentarer, bl.a. at Mark blev opfordret til at søge hjælp hos psykolog! Omvendt kan der også nævnes negative tilføjelser fra Mark, ligeledes i denne tråd. Forresten var det dengang sjovt at se, at der skulle 4-5 fem personer til, for at føre en diskussion med blot en modpart.

Godkendelsestiden for atiklerene, var yderst lang, og der blev, såvidt jeg er informeret, udadtil ikke givet en klar begrundelse til afvisningen - kun at "artiklen ikke var god nok". Nu har ikke læst på noget tidspunkt gennemlæst de omdiskuterede artikler, dog forbeholder jeg mig retten til at stille spørgsmålstegn til allerede eksisterende artiklers kvalitet.

Blot mit synspunkt :)

User
Bruger #80 @ 21.03.03 18:10
Personligt har jeg fulgt det meste af denne diskussion, hvilket også inkluderer konfrontationen via IRC. Må indrømme, at niveau'et generelt er faldet og der er gensidig mangel på forståelse. For det første blev Mark H. Jensen, efter min mening, 'angrebet' af specielt én admin, hvilket resulterede i en kraftig diskussion. I øvrigt var der eksempler på flere ubrugelige kommentarer, bl.a. at Mark blev opfordret til at søge hjælp hos psykolog! Omvendt kan der også nævnes negative tilføjelser fra Mark, ligeledes i denne tråd. Forresten var det dengang sjovt at se, at der skulle 4-5 fem personer til, for at føre en diskussion med blot en modpart.

Godkendelsestiden for atiklerene, var yderst lang, og der blev, såvidt jeg er informeret, udadtil ikke givet en klar begrundelse til afvisningen - kun at "artiklen ikke var god nok". Nu har ikke læst på noget tidspunkt gennemlæst de omdiskuterede artikler, dog forbeholder jeg mig retten til at stille spørgsmålstegn til allerede eksisterende artiklers kvalitet.

Blot mit synspunkt :)

Well, Mads - du kender sproget på #Udv.dk. - Måske er det ikke altid så seriøst som det burde være - men netop derfor er der en del der vælger at komme og være der.

At vi måske var flere der 'angreb' (som du ynder at kalde det), er nok også en fejl - men jeg tvivler på at det er det alene der har gjort Mark negativ.

Herligst
Daniel Kristensen aka. mansword

Hmmm øhh det var jo ikke hensigten at starte en krig mod co-admins da jeg lavede denne tråd!
Jeg syntes den nedbombning af co-admin er lidt i overkanten :/

Hilsen k-roy
(christian bekker A.)
www.k-roy.h4f.dk
/!\\ Problemer er til for at blive løst :) /!\\

Endelig noget posetivt.
Jeg syntes også at det er alt for meget.
Som sagt før, syntes jeg at Kasper gør et fantastisk arbejde, sammen med nogle af co-adminsene.
Jeg syntes at mansword, nogen gange godt kan være hård på nogen. Med at anbefale en til at gå til en pshykolog o.s.v.
Også i tråde, så siger han også nogen gange noget irreterende, som man bliver vred over.
Men når man får kendt ham mere, vil man opdage, at han faktisk er rar......
Men alligevel, syntes jeg at han kunne holde op med at bruge sådan nogle udtryk.
Ellers syntes jeg at udvikleren.dk er et meget godt site, og jeg syntes at denne tråd skal slutte snart.
Med Venlig Hilsen: Chadi
http://www.chadi.aab-net.dk

User
Bruger #80 @ 21.03.03 18:47
Endelig noget posetivt.
Jeg syntes også at det er alt for meget.
Som sagt før, syntes jeg at Kasper gør et fantastisk arbejde, sammen med nogle af co-adminsene.
Jeg syntes at mansword, nogen gange godt kan være hård på nogen. Med at anbefale en til at gå til en pshykolog o.s.v.
Også i tråde, så siger han også nogen gange noget irreterende, som man bliver vred over.
Men når man får kendt ham mere, vil man opdage, at han faktisk er rar......
Men alligevel, syntes jeg at han kunne holde op med at bruge sådan nogle udtryk.
Ellers syntes jeg at udvikleren.dk er et meget godt site, og jeg syntes at denne tråd skal slutte snart.
Med Venlig Hilsen: Chadi
http://www.chadi.aab-net.dk

Jeg tror du har ret CHadi... Jeg er nok nogen gange for hård, specielt overfor folk der ikke kender mig...

Men sådan som du siger det der - er det noget jeg kan bruge til noget... Noget jeg rent faktisk kan forholde mig til - og prøve at lave om på.

Herligst
Daniel Kristensen aka. mansword

t