Banned fra #udvikleren.dk...

Tags:    udvikleren.dk

Da jeg sad på irc idag blev jeg pludselig banned og der stod at jeg skulle fjerne et google script jeg havde kørende, okay jeg fjernede scriptet men kunne ikke komme ind igan efter jeg var banned. jeg tænkte okay de har sikkert bare banned mig i en 5 minuters tid.
jeg ventede 20 min og prøvede igen, men NEJ, din ip er banned...
der er nu gået 1 og 30 min og jeg kan stadig ikke komme ind!
det er lidt irreterende!
Kan de admins ikke administrere den chan eller hvad?

Hilsen k-roy
(christian bekker A.)
www.k-roy.h4f.dk
/!\\ Problemer er til for at blive løst :) /!\\

Endelig noget posetivt.
Jeg syntes at mansword, nogen gange godt kan være hård på nogen. Med at anbefale en til at gå til en pshykolog o.s.v.

Det med psykolog var min ide. Jeg har desværre ikke tid til at skrive et ordentligt og fyldestgørende svar som denne tråd fortjener lige nu, men jeg skal nok gøre det med det samme jeg har tiden til det, det er derfor jeg ikke har svaret på argumenter og beskyldninger endnu

Mvh,

Thomas Nielsen

Jeg må nu altså sige at jeg er godt tilfreds med udvikleren.dk. Co-admins'ene gør et godt arbejde, med tanke på at dette er et arbejde de har af lyst. Så ventetider med mere, er noget man bør acceptere. Og jeg gider ikke høre på at jeg 'fedter for co-admins'ene'. Dem som chatter med mig på #udvikleren.dk, ved at jeg har tilbøjelighed til at være ekstremt provokerende, især overfor Kasper. Men alt i alt, synes jeg at udvikleren.dk er et rart sted. Det er mindre formelt end f.eks. (som er blevet nævnt) Eksperten.dk, men alligevel ret seriøst. At der er nogle artikler af lav kvalitet, er jeg dog meget enig i. Men vi må håbe at Kasper og resten af teamet får set på det, og slettet de overflødige artikler

------------------
http://www.g0nz0.dk
Living is breakfast at the computer.

Jeg har fulgt denne tråd, og har givet et meget lille bidrag...

Jeg ved personligt ikke helt, hvordan jeg skal stille mig i denne "debat", da jeg kan se nogle fornuftige argumenter både fra utilfredse brugere, glade bruge og admins...

Lad mig sige det, som jeg oplever den: et par stykker, der gerne vil gøre oprør, og vil gøre det gennem at brokke sig over nogle ting, som de er utilfredse med (eller er blevet!), hvorefter jeg synes, at det bliver dårligt tacklet af bl.a. mansword!

Lige nu er den på meget, meget lavt plan, som ingen af parterne vil få noget ud af... I stedet synes jeg, at de brugere, der er utilfredse skal finde ud af, om de ønsker det bedste for siden, og dermed laver en liste over de ting, de er utilfredse med. En anden ting, som jeg personligt tror er mere gældende er, at de er sådan en type, der gerne vil brokke sig - enten pga., at de er misundelige på en måde, da de ikke selv har evnerne til at lave et sådant job.

Men stop denne debat hurtigst muligt - det bliver værre og værre for begge parter!

Men alt i alt - dette er min opfattelse - ikke et angreb eller forsvar!

mikl-dk | ICQ: 159096501 | MSN: mikl@mikl.dk

Det ser ud til at stemningen er blevet bedre.

GO CHadi :D :D

Det skal lige presiceres at min kritik af mansword tidligere hun var af hans indlæg i denne tråd, ikke generelt, hvis nogen troede det.

Kan man ikke lukke sin tråd?
hvis ikke er der så ikke en admin der vil?
den overbelaster jo næsten udv.dk :P

Hilsen k-roy
(christian bekker A.)
www.k-roy.h4f.dk
/!\\ Problemer er til for at blive løst :) /!\\

Oki Daniel, jeg vil lige sige nogle ting! jeg er ikke sur mere da jeg kan se hvad du mener! jeg fatter bare ikke fok som siger man skal søge hjælp ved prof. folk hvis man ikke mener det... jeg kan da godt se at vi har svinet Co-Admin til men er det ikke iorden hvis sådan noget lort som at søge psygolog kommer ud ?? jeg spørger bare, du må have mig undsyldt for denne debat! men jeg bliver faneme sur hvis den Co-Admin som har sagt det til Mark ikke giver ham en undskyldning så er det bare lidt i overkandten af hvad folk skal finde sig i!!

Jeg vil meget gerne snakke med dig over MSN!

kenneth_kallesen@hotmail.com

/Kallesen

User
Bruger #80 @ 22.03.03 12:20
Oki Daniel, jeg vil lige sige nogle ting! jeg er ikke sur mere da jeg kan se hvad du mener! jeg fatter bare ikke fok som siger man skal søge hjælp ved prof. folk hvis man ikke mener det... jeg kan da godt se at vi har svinet Co-Admin til men er det ikke iorden hvis sådan noget lort som at søge psygolog kommer ud ?? jeg spørger bare, du må have mig undsyldt for denne debat! men jeg bliver faneme sur hvis den Co-Admin som har sagt det til Mark ikke giver ham en undskyldning så er det bare lidt i overkandten af hvad folk skal finde sig i!!

Jeg vil meget gerne snakke med dig over MSN!

kenneth_kallesen@hotmail.com

/Kallesen

Kenneth...

Det er i overkanten at sige som vi fik sagt den dag. Men Markh var bestemt ikke særlig flink over for os - hvilket du også kan se i log.

Herligst
Daniel Kristensen aka. mansword

Det er i overkanten at sige som vi fik sagt den dag. Men Markh var bestemt ikke særlig flink over for os - hvilket du også kan se i log.

Ja jeg ved det, og jeg vil gerne snakke om det over MSN! jeg har ikke haft tid til at se på den der log, men det skal jeg nok, smid lige et Link op, så skal jeg kigge!

Jeg vil lige sigeat den der med Psygologen var måske lidt for grov! men oki, jeg håber den person har givet en undskyldning for den!

/Kenneth Kallesen
¤¤¤Vi lære kun så længe vi lever¤¤¤

User
Bruger #80 @ 22.03.03 12:40

Ja jeg ved det, og jeg vil gerne snakke om det over MSN! jeg har ikke haft tid til at se på den der log, men det skal jeg nok, smid lige et Link op, så skal jeg kigge!

Jeg vil lige sigeat den der med Psygologen var måske lidt for grov! men oki, jeg håber den person har givet en undskyldning for den!

/Kenneth Kallesen
¤¤¤Vi lære kun så længe vi lever¤¤¤

Jamen jeg er åben overfor en msn snak - men er ikke helt sikker på hvad vi skal snakke om? :P

Jeg er ret sikker på at der kommer et længere indlæg fra en anden coadmin (darkstar) - hvor der også vil være link til log. Jeg ved han ihvertfald har samlet noget log sammen!

Herligst
Daniel Kristensen aka. mansword

[Indlæg slettet admin/co-admin!]

t