Banned fra #udvikleren.dk...

Tags:    udvikleren.dk

Da jeg sad på irc idag blev jeg pludselig banned og der stod at jeg skulle fjerne et google script jeg havde kørende, okay jeg fjernede scriptet men kunne ikke komme ind igan efter jeg var banned. jeg tænkte okay de har sikkert bare banned mig i en 5 minuters tid.
jeg ventede 20 min og prøvede igen, men NEJ, din ip er banned...
der er nu gået 1 og 30 min og jeg kan stadig ikke komme ind!
det er lidt irreterende!
Kan de admins ikke administrere den chan eller hvad?

Hilsen k-roy
(christian bekker A.)
www.k-roy.h4f.dk
/!\\ Problemer er til for at blive løst :) /!\\

Endvidere synes jeg det er underligt, at det er alle dem som er utilfredse, som er underlige i hovedet!!

Mark H. Jensen
mouzulu@hotmail.com
www.freewebs.com/mhj/

Kan kun sige en ting (efter min egen holdning):

Mark H: Du bliver mere og mere latterlig at høre på. Når det er sagt, skal du selvfølgelig have argumenter:

Et spørgsmål som "Hvad laver co-admins?" er vist temmelig dumt at skrive - det står skrevet flere gange i denne debat - og hvis det ik skulle være løgn - så er det vist også dem, der prøver at babysitte dig...

"Er forfatteren ikke en bruger?" - er du egoist? Selvcentreret? Skriver du artikler for din egen skyld? Hvis du kan svare "ja" til disse spørgsmål så må du hellere hive stikket ud af din computer, og derefter smide den ud af vinduet. Køb herefter et telt i Nordnorge... Man skriver artikler, så andre kan få noget ud af dem! Og hvis de ikke kan det - tjaaaa, så skal de være bedre!

Og mht., at en bruger kan bruge din hjælp - det synes jeg sku er fint! Så har du da gjort noget godt... Du kunne jo evt. skrive en god artikel om emnet, så andre brugere kunne få nytte af den...

Mht. loggene, så tror jeg ikke, at noget at slettet... Hvad skulle der være fedt ved det? Du siger, at der er slettet to - men at de vist ikke var vigtige alligevel. Så, det lyder som for at prøve og redde den, beskylder du ham nærmest for at have slettet noget (vigtigt) et andet sted... tsk tsk...

Og så lige en afsluttende bemærkning: du siger, at de folk du omgås ikke ser dig på samme måde - det er vel også derfor, at de omgås dig? Jeg ved ikke, om der er nogen herinde fra, der kender dig IRL, men jeg er da sikker på, at du ikke er skingrende sindssyg, men nogle gange kan du godt virke temmelig irriterende herinde...

mikl-dk | ICQ: 159096501 | MSN: mikl@mikl.dk

Mark H: Du bliver mere og mere latterlig at høre på. Når det er sagt, skal du selvfølgelig have argumenter:

Det kan du jo opfatte som du nu engang vil... Jeg er sådan set hamrende ligeglad med meninger fra folk jeg ikke kender!

Et spørgsmål som "Hvad laver co-admins?" er vist temmelig dumt at skrive - det står skrevet flere gange i denne debat - og hvis det ik skulle være løgn - så er det vist også dem, der prøver at babysitte dig...

Hvis de fører sådan en form forbabysitting, ville jeg nødig overlade et barn til dem!!

"Er forfatteren ikke en bruger?" - er du egoist? Selvcentreret? Skriver du artikler for din egen skyld? Hvis du kan svare "ja" til disse spørgsmål så må du hellere hive stikket ud af din computer, og derefter smide den ud af vinduet. Køb herefter et telt i Nordnorge... Man skriver artikler, så andre kan få noget ud af dem! Og hvis de ikke kan det - tjaaaa, så skal de være bedre!

Hvad helvede har det med sagen at gøre... det besvarer jo ikke om forfatteren ikke er en bruger... Desuden, jeg skrev de andre artikler, for andre brugeres skyld... tænk dig om! Hvorfor i alverden skulle jeg skrive artikler til mig selv ? Men ja - jeg har tendens til at være egoist!!

Og mht., at en bruger kan bruge din hjælp - det synes jeg sku er fint! Så har du da gjort noget godt... Du kunne jo evt. skrive en god artikel om emnet, så andre brugere kunne få nytte af den...

Jeg nævnte ikke at det "kun" var en bruger, jeg sagde at dagen før jeg skrev det indlæg, var der en som havde spurgt mig om det... Endvidere kan det nævnes at der alene, i min IRL-omgangskreds, er et par stykker som har spurgt mig ang. databaser, og mit arbejde har gjort ligeså!

Mht. loggene, så tror jeg ikke, at noget at slettet... Hvad skulle der være fedt ved det? Du siger, at der er slettet to - men at de vist ikke var vigtige alligevel. Så, det lyder som for at prøve og redde den, beskylder du ham nærmest for at have slettet noget (vigtigt) et andet sted... tsk tsk...

Skal jeg uploade min log ?? Så du kan se at beskederne er slettet eller hvad ? Bare skriv et "ja", så npr jeg kommer hjem, slutter jeg nettet til den stationære og så er den ikke mere end et par minutter fra at ligge på nettet!! Men ja, de beskeder var ikke vigtigere, men hvem ved hvad der er blevet slettet længere nede ? Jeg siger ikke at der er - jeg lagde bare mærke til at der manglede to beskeder i starten, HELDIGVIS af mindre vigtig betydning.

Og så lige en afsluttende bemærkning: du siger, at de folk du omgås ikke ser dig på samme måde - det er vel også derfor, at de omgås dig? Jeg ved ikke, om der er nogen herinde fra, der kender dig IRL, men jeg er da sikker på, at du ikke er skingrende sindssyg, men nogle gange kan du godt virke temmelig irriterende herinde...

Jeg synes det er for langt ude, at begynde at lange ud efter folks personligheder!! Hold jer til emnet!

Endvidere : Hvis folk "hader" mine artikler, hvorfor er der så op til flere som har skrevet at de har lært noget af dem, jeg sågar takket mig bigtime, fordi det hjalp dem videre (NOGLE af de kommentarer blev så slettet, da systemet blev lavet om) - der vil selvfølgelig også altid være nogen, som kommer med kritik - men hovedsagligt, har jeg kun hørt positiv feedback for mine artikler og programmer!! Tænk over den! Og så må I fandme selv skrive en ny artikel, hvis I vil have en - I skal ikke forvente flere supplementer her fra!!!!

Mark H. Jensen
mouzulu@hotmail.com
www.freewebs.com/mhj/[Redigeret d. 26/03-03 09:34:08 af Mark H. Jensen]

t