Min første spilbare Demo (Beta)

Tags:    test

<< < 123 > >>
I anledning af en eksamen, på mit unviersitet, har jeg fået til opgave at lave et Interface til et spil! Jeg har valgt at lave et bowlinge spil! I modsætning til mine medstuderende, har jeg været så dum at lave hele spillet og altså IKKE kun interfacet! Hvorfor så det? Jo, fordi jeg KAN :D

Jeg synes lige at I her på udvikleren skulle havde chancen for at prøve mit lille spil inden den kommer for "retten"!!!!

I kan downloade den på:

http://www.opengl-delphi.dk/bowling/bowling.zip

Hvis I trykker "BOWLTIME" vil I være i stand til at se det hele i langsomt gengivelse! Det syntes jeg er ret fedt! Når der står "BOWLTIME" i hjørnet kan I taste 0..9 for at bestemme hastigheden! 0 er default! 1..9 er lansomt -> hurtigere!

Hvis I taster "BOWLFPS" vil I se FPS i hjørnet!

Hvis I taster "BOWLWIRES" vil I se det hele i WireFrames!

Jeg skal tilbage til mine studier!
God fornøjelse!

PS: RIS og ROS vil blive påskønnet! :)



NB: Det har kun taget mig 3 dage! (FROM SCRATCHS)...



NB: Det har kun taget mig 3 dage! (FROM SCRATCHS)...

Jeg kan ikke få dit spil til at virke på min XP.... jeg får denne fejl:
---------------------------
Error
---------------------------
Runtime error 216 at 00005B47
---------------------------
OK
---------------------------

Hilsen CHadi
Mit lykketal er 2959



Ahhh... glemte lige at nævne at texturen "BMP" ligge i stien:

"C:\\bowling\\Wood.bmp"

UPS!



Nu har jeg lagt en ny op! I skal bare sørge for at Exe og Bmp filerne ligger i samme mappe! Så skulle det virke!



I anledning af en eksamen, på mit unviersitet, har jeg fået til opgave at lave et Interface til et spil! Jeg har valgt at lave et bowlinge spil! I modsætning til mine medstuderende, har jeg været så dum at lave hele spillet og altså IKKE kun interfacet! Hvorfor så det? Jo, fordi jeg KAN :D

Jeg synes lige at I her på udvikleren skulle havde chancen for at prøve mit lille spil inden den kommer for "retten"!!!!

I kan downloade den på:

http://www.opengl-delphi.dk/bowling/bowling.zip

Hvis I trykker "BOWLTIME" vil I være i stand til at se det hele i langsomt gengivelse! Det syntes jeg er ret fedt! Når der står "BOWLTIME" i hjørnet kan I taste 0..9 for at bestemme hastigheden! 0 er default! 1..9 er lansomt -> hurtigere!

Hvis I taster "BOWLFPS" vil I se FPS i hjørnet!

Hvis I taster "BOWLWIRES" vil I se det hele i WireFrames!

Jeg skal tilbage til mine studier!
God fornøjelse!

PS: RIS og ROS vil blive påskønnet! :)


Sejt :D.... Virker rigtigt godt....

MH.

The-Freak

Livet er for kort til at kede sig.



I anledning af en eksamen, på mit unviersitet, har jeg fået til opgave at lave et Interface til et spil! Jeg har valgt at lave et bowlinge spil! I modsætning til mine medstuderende, har jeg været så dum at lave hele spillet og altså IKKE kun interfacet! Hvorfor så det? Jo, fordi jeg KAN :D

Jeg synes lige at I her på udvikleren skulle havde chancen for at prøve mit lille spil inden den kommer for "retten"!!!!

I kan downloade den på:

http://www.opengl-delphi.dk/bowling/bowling.zip

Hvis I trykker "BOWLTIME" vil I være i stand til at se det hele i langsomt gengivelse! Det syntes jeg er ret fedt! Når der står "BOWLTIME" i hjørnet kan I taste 0..9 for at bestemme hastigheden! 0 er default! 1..9 er lansomt -> hurtigere!

Hvis I taster "BOWLFPS" vil I se FPS i hjørnet!

Hvis I taster "BOWLWIRES" vil I se det hele i WireFrames!

Jeg skal tilbage til mine studier!
God fornøjelse!

PS: RIS og ROS vil blive påskønnet! :)


Ringe synes jeg... kunne ikk komme igang, den viste bare en sort skærm... Har du lavet den så den kan køre i Windows 98???

//Emilbp

-| I am just... Me!! |-



Hmmm.... Runtime error 227 at 00004E0C
?

-----
Nunc Tutus Exitus Computarus



Viser også kun sort skærm hos mig. Har WinXP Home.
________________________________________________________

Fik det til at virke. Højreklik->Egenskaber->Kompabilitet->Sæt den til Windows 95.
Så virker det. Det er meget fint lavet. Lidt lyd ville fuldende det men du har jo også kun brugt 3 dage. Jeg kunne heller ikke få bowltime til at virker. Der stod "BOWLTIME" i hjørnet men der skete intet. Ellers flot :).










-------------------------------------------------------
Jonas (Decko)
http://www.growyourownshit.com/users/Decko
-------------------------------------------------------


[Redigeret d. 15/04-04 07:43:06 af Jonas (Decko)]



Virker desværre heller ikke her :( Får også runtime error

Win XP home

[MK]



det er da vidst godt at det ikke er min computer der skal anvendes når det skal for "retten", for så ser det sort ud (bogstavelig talt!, jeg får kun sort skærm), jeg kører med Windows XP Pro. Hvis det kan være til yderligere hjælp så er det en IBM Thinkpad T30 2366 H1G, og den er forholdvis ny etableret. Held og lykke med din eksamen, det er jo nok bare min spand der fehler.

MVH
Troels



<< < 123 > >>
t