Min første spilbare Demo (Beta)

Tags:    test

<< < 123 > >>
I anledning af en eksamen, på mit unviersitet, har jeg fået til opgave at lave et Interface til et spil! Jeg har valgt at lave et bowlinge spil! I modsætning til mine medstuderende, har jeg været så dum at lave hele spillet og altså IKKE kun interfacet! Hvorfor så det? Jo, fordi jeg KAN :D

Jeg synes lige at I her på udvikleren skulle havde chancen for at prøve mit lille spil inden den kommer for "retten"!!!!

I kan downloade den på:

http://www.opengl-delphi.dk/bowling/bowling.zip

Hvis I trykker "BOWLTIME" vil I være i stand til at se det hele i langsomt gengivelse! Det syntes jeg er ret fedt! Når der står "BOWLTIME" i hjørnet kan I taste 0..9 for at bestemme hastigheden! 0 er default! 1..9 er lansomt -> hurtigere!

Hvis I taster "BOWLFPS" vil I se FPS i hjørnet!

Hvis I taster "BOWLWIRES" vil I se det hele i WireFrames!

Jeg skal tilbage til mine studier!
God fornøjelse!

PS: RIS og ROS vil blive påskønnet! :)



Virker ikke.. Får "runtime error blabla:blabla"

Kan du ikke lave et par screenshots?



Min starter ikke op, når den gør får jeg også sort skærm (win xp pro), når jeg så efterfølgende går til min process list kan jeg se at den aldrig bliver afsluttet men ligger som en kørende process, på et tidspunkt havde jeg en 5 stykker kørende.

(¯`·._.·[Brian Hvarregaard]·._.·´¯)



Damn... det er da vildt mange der har problemer!
Jeg kigger snarest på sagen! Tak for jeres information!



Jeg har lige uploadet en opdateret version, der skulle forhindre Run Erroren og Sort skærm!



Jeg har lige uploadet en opdateret version, der skulle forhindre Run Erroren og Sort skærm!


Runtime error 227 at 00005008


-----
Nunc Tutus Exitus Computarus

[Redigeret d. 15/04-04 16:49:07 af PHP-Nørden]



Hva...Øv.... Har du udpakket alle filerne før du testede? Og er bilederne og Exe filen i samme mappe?



Hva...Øv.... Har du udpakket alle filerne før du testede? Og er bilederne og Exe filen i samme mappe?

Ja de ligger i samme mappe alle sammen


-----
Nunc Tutus Exitus Computarus



Så! Nu virker det da her. Jeg synes det ser godt ud rent grafisk, det er også meget betjenings venligt.
MEN det er praktisk talt umuligt at nakke alle keglerne. det ved jeg ikke om det er til at gøre noget ved uden alt for meget arbejde.
en anden ting jeg synes kunne være godt, var hvis bowlings point system var indbygget (altså sådan at du kan lave en spare, og den tæller point sammen osv.).
Tilsidst hvis jeg endelig skal være krævende, så kan jeg godt lide kegler med et eller to røde bånd omkring.

Endnu engang held og lykke med den eksamen, jeg er sikker på du "trækker kegler"




Syntes det meget grineret. Virker stadigvæk ikke her.

[MK]



<< < 123 > >>
t