Opgaverne i konkurrencen

Tags:    udvikleren.dk

<< < 12 > >>
Jeg synes ærligtalt godt man kunne have fundet på nogle opgaver som program-folket kunne være med i... Der er mange som arbejder med udelukkende Delphi og C++, og vi har indtil videre ikke har haft chancen for at deltage i nogle af opgaverne... Jeg synes det fuldt respektabelt at mansword får nogle UP'er for indsatsen, men personligt synes jeg ikke de opgaver der har været indtil videre ser ud til at kræve den store eftertanke...

Mark H. Jensen
mouzulu@hotmai.com
www.freewebs.com/mhj/



Hmm....

Der er mange af komkurrencerne vi/du kan være med i...
Indtil videre er det da 50% af dem...

Da der nok er ligeså mange som arbejder med HTML/PHP/ASP som med Delphi/C++/VB så er det svært at lave konkurrencer hvor alle kan være med.

Med venlig hilsen
Ken Christensen
Christensenken@hotmail.com
www.Kenman.tk
[Redigeret d. 05/12-02 11:34:46 af Ken Christensen]



Jeg synes ærligtalt godt man kunne have fundet på nogle opgaver som program-folket kunne være med i... Der er mange som arbejder med udelukkende Delphi og C++, og vi har indtil videre ikke har haft chancen for at deltage i nogle af opgaverne... Jeg synes det fuldt respektabelt at mansword får nogle UP'er for indsatsen, men personligt synes jeg ikke de opgaver der har været indtil videre ser ud til at kræve den store eftertanke...

Mark H. Jensen
mouzulu@hotmai.com
www.freewebs.com/mhj/


Hvis du ikke har set der har der mange gange stået noget lign.
"Lav et program/script..."
Så kan du da ikke sige at programfolket ikke kan være med.

Mvh
Kaare



Jeg synes ærligtalt godt man kunne have fundet på nogle opgaver som program-folket kunne være med i... Der er mange som arbejder med udelukkende Delphi og C++, og vi har indtil videre ikke har haft chancen for at deltage i nogle af opgaverne... Jeg synes det fuldt respektabelt at mansword får nogle UP'er for indsatsen, men personligt synes jeg ikke de opgaver der har været indtil videre ser ud til at kræve den store eftertanke...

Mark H. Jensen
mouzulu@hotmai.com
www.freewebs.com/mhj/


Jeg giver dig fuldt og ud ret.

MH.

The-Freak

Livet er for kort til at kede sig.



Jeg giver Mark H. Jensen ret i at det "kun" er hjemmeside folkene som kan være med. Samtiddid giver jeg Ken Christensen ret i at alle ikke kan være med.
Jeg syntes at man måske skulle variere lidt mellem hvad opgaverne går ud på, så alle for en chance for at vise hvad de kan ! :-)

Det er bare min mening......

Med Venlig Hilsen
Frede_Manden



Jeg giver Mark H. Jensen ret i at det "kun" er hjemmeside folkene som kan være med. Samtiddid giver jeg Ken Christensen ret i at alle ikke kan være med.
Jeg syntes at man måske skulle variere lidt mellem hvad opgaverne går ud på, så alle for en chance for at vise hvad de kan ! :-)

Det er bare min mening......

Med Venlig Hilsen
Frede_Manden

Ok, jeg vil gerne lige kommentere dig ;-)

1. Ja, der har jeg vist sagt min mening. Kan ikke helt følge dig, hvorfor mener du ikke at program folkne kan være med. F.eks. her den 5. Du kan da godt lave et ønskeseddels program, hvem har forbudt dig det?

2. Det med at variere, mig bekendt kunne man ikke bruge web orienteret sprog til sidste konkurence, så variere det gør det da hvis du stadig mener at du ikke kan aflevere noget delphi resultat.

Mvh
Kaare



erm... Kaare der står på forsiden at dagens konkurrence er PHP/ASP!!

Og ja nogle af opgaverne kunne laves i Delphi/C++/VB, men de har alle været bedst tilpasset web-baseret sprog, og til og med nogle gange er det anbefalet at man har brugt de web-baserede...

Mark H. Jensen
mouzulu@hotmai.com
www.freewebs.com/mhj/



erm... Kaare der står på forsiden at dagens konkurrence er PHP/ASP!!

Og ja nogle af opgaverne kunne laves i Delphi/C++/VB, men de har alle været bedst tilpasset web-baseret sprog, og til og med nogle gange er det anbefalet at man har brugt de web-baserede...

Mark H. Jensen
mouzulu@hotmai.com
www.freewebs.com/mhj/

1. Undskyld min fejl, der synes jeg nok at (undskyld sproget) mansword har kludret lidt i det, jeg ville da mene at det ville være fedt med det som program, selvom jeg nok ikke ville bruge det, men hvem ville også bruge et web basseret ønske seddels program? Os de andre hvis du siger at det er blevet anbefalet at det skal være webbaseret så er der da noget der ikke er så smart, "udvikleren.dk Artikler for alle konkurencer for webfolket selvom de program mæssige også var muligt" - der er vi nok ved at være henne ad. Mange af tingene ville kræve meget mere arbejde for at lave et program end et script, derfor synes jeg nok at det er en fejl fra mansword's side igen. Du vandt, jeg skiftede mening og jeg arbejder endda mest webbasseret.

Mvh
Kaare



Der har faktisk kun været 1 opgave hvor man har kunent lave det i et program og ikke som web.



Det er ihvertfald latterligt at PHP/ASP brugerne har bedre chance for at vinde...
De har jo meget bedre forhold til at lave output flottere en os "programmører"
F.eks syns jeg der skal ses lidt mere på feutures end output designet. Da jeg ikke syntes det var fair at en choklade udregner der ikke engang kunne tage komma tal vandt...
-
neuroman? det' da mig :D
Aloha - Er du fresh???



Det kunne den også - du skulle bare bruge engelsk komma ("." = punktum)...

/*
Mikl

ICQ: 159096501
MSN: mikl@mikl.dk
*/



<< < 12 > >>
t