Opgaverne i konkurrencen

Tags:    udvikleren.dk

<< < 12 > >>
Jeg synes ærligtalt godt man kunne have fundet på nogle opgaver som program-folket kunne være med i... Der er mange som arbejder med udelukkende Delphi og C++, og vi har indtil videre ikke har haft chancen for at deltage i nogle af opgaverne... Jeg synes det fuldt respektabelt at mansword får nogle UP'er for indsatsen, men personligt synes jeg ikke de opgaver der har været indtil videre ser ud til at kræve den store eftertanke...

Mark H. Jensen
mouzulu@hotmai.com
www.freewebs.com/mhj/



<snip en masse brok>

Det kan godt irritere mig lidt at der er så meget brok over det her. Her er dog lidt argumenter for valg af udfordringer til Julekonkurrencerne. For det første er vi kun nået til dag 6, så der kunne jo rent faktisk stadig være masser af konkurrencer med "almindelige" programmer tilbage. For det andet viser afstemningen her på Udvikleren, at hele 44% programmerer mest til web og "kun" ca. 31% mest programmer. For det tredje er det en del lettere at få et resultat af en konkurrence i form af et link til en side, frem for zip filer med source, EXE filer osv osv. For det fjerde er det lettere at finde på små, enkle ting der er webbaseret, hvor både nybegyndere og øvede kan få meget ud af det...

Alle disse argumenter blegner dog kraftigt ved siden af mit sidste og allervigtigste: Det er jeres egen skyld! Mansword smed et forslag til udfordringer her på Udvikleren, så alle kunne komme med forslag, samt kommentere de eksisterende. Men var der nogen af jer der gjorde det? Nej, det var der da vist ikke.. Det er selvfølgelig også _noget_ lettere at vente med den slags til bagefter, så man rigtigt kan brokke sig, og samtidig ikke selv behøver at komme med nogle konstruktive forslag! Beklager hvis jeg lyder lidt sur, det er jeg egentlig ikke.. Jeg bliver dog ret irriteret af at se så meget brok, når i selv har haft mulighed for at gøre det bedre :)

Nu vil jeg så også være lidt konstruktiv: Har i nogen forslag, så kom med dem! Der kan sagtens "rykkes lidt rundt", og nogen af de eksisterende kan naturligvis udgå, hvis der kommer bedre forslag. Så får i samtidig muligheden for selv at fixe det problem som i brokker jer over. Kan det mon lade sig gøre? :)

--
Mvh.

Kasper (TSW)
Webmaster



Jeg synes ærligtalt godt man kunne have fundet på nogle opgaver som program-folket kunne være med i... Der er mange som arbejder med udelukkende Delphi og C++, og vi har indtil videre ikke har haft chancen for at deltage i nogle af opgaverne... Jeg synes det fuldt respektabelt at mansword får nogle UP'er for indsatsen, men personligt synes jeg ikke de opgaver der har været indtil videre ser ud til at kræve den store eftertanke...

Mark H. Jensen
mouzulu@hotmai.com
www.freewebs.com/mhj/


Det er da korrekt de ikke er særligt krævende - det netop det der er det fede i det, fordi det netop handler om at være kreativ og selv finde på ekstra ting...

Mht. at programmører ikke kan være med synes jeg da ikke det passer, du kan da godt lave det meste i et program, desuden er det jo svært at sige at alle skal kunne være med, der vil altid være en 3. part som er utilfreds...

- egeriis -



User
Bruger #80 @ 06.12.02 19:38
Som kasper sigerer vi kun et par dage inde i december. Har i nogle gode forslag så mail dem endelig til mansword@udvikleren.dk. Desuden ville jeg foretrække ris/ros efter konkurrencen er overstået, således at man kan gøre en evt. næste julkonkurrrence bedre. Men ærlig talt så motiverer det sku ikke ligefrem folk som mig at se på sådan en gang brok hver dag. :|

>>>Mansword

realname: Daniel Kristensen



<< < 12 > >>
t