Nu kan du hente Vista

Tags:    it-nyheder

<< < 12 > >>
Nu kan du downloade en gratis prøveversion af Windows Vista, der kan bruges helt frem til sommeren 2007. Den eneste anke; produktet er ikke helt færdigt.

Læs hele nyheden her: http://www.comon.dk/index.php/news/show/id=27044



Har nu siddet og ventet på at jeg har kunnet downloade Vista i ca. 2 timer. Der er fanme mange der skal hente det :D

Gad godt vide hvornår der ikke vil være "kø" på microsoft server :D



Hehe, glæd dig ikke for meget, hvis det ikke er bedre end den beta jeg prøvede sidste år skal du nok komme til at bande og svovle over Vista :P. Kan huske jeg ville installere bitdefender som antivirus program. Efter jeg installerede det, fungerede antvirusprogrammet som en virus, jeg havde nær aldrig fået det slettet igen.



Indlæg senest redigeret d. 08.06.2006 13:53 af Bruger #3275
Hmm mystisk :S
Hvordan i al verden kan det være at Windows Vista skulle være så dårligt? Mystisk de ikke har taget højde for det hele.

Jeg prøvede for nogle uger siden det der program som tjekker om ens pc kan køre vista. Pc'en har krafter nok, men den skrev alt muligt med at driverene skulle findes på nettet og alt muligt ***. Hvorfor har de ikke lidt flere standart drivere ligesom linux?



Du skal nok se Shafh, at drivere og den slags kommer med i den endelige udgave.



Ikke ifølge deres program. Ifølge microsoft viser programmet nemlig kravne og driver-databasen den for den virkelige Vista version. Ikke beta!

Per det er uden tvivl den endelig udgave. Windows har aldrig haft alle drivere. Man skal altid skaffe dem - hvis de findes :(



jeg mener at have læst at man kan hente til de fleste driver med vista udstøttelse på MS windows update, men er ikke sikker...



Indlæg senest redigeret d. 08.06.2006 17:50 af Bruger #8254
jeg vil nu stadig sige at jeg oplever langt flere driver-problemer med Linux end med Windows. siden jeg fik XP har jeg kun haft problemer med 1 eneste driver. Men det kan selvfølgelig bare være at jeg har været heldig :)



Den sidste beta version jeg prøvede, kunne vista ikke finde drivere til mit creative lydkort, og jeg kunne ikke installer dem fra min cd, eller finde dem på creatives hjemmeside. Dette var vista beta 2, og jeg synes den kørte så ringe! Min computer havde også krafter nok til at køre det uden problemer, men alligevel så...



Mit trådløse netkort var den også et kvarters tid om at starte op, men igen, det var også beta 1.



Indlæg senest redigeret d. 09.06.2006 09:30 af Bruger #3275
Kan stadig ikke få hentet Vista :D



<< < 12 > >>
t