Fornærmet franskmand truer Microsoft i Vista-strid

Tags:    it-nyheder

<< < 12 > >>
Betal en kompensation, eller vi mødes i retten. Sådan truer lyder truslerne fra en franskmand, som hævder at have registreret Vista-varemærket allerede i 2003.

Læs hele nyheden her: http://www.udvikleren.dk/Redirect.aspx?mode=comon&id=1179



Shit. Bill skal passe på. de franskmænd er crazy...



Det sjove er jo så at han har registreret det, men aldrig kom videre med sit projekt og jeg forstår simpelthen ikke hvorfor har han ikke reageret før? Det er snart 2 år siden at Microsoft ændrede navnet fra Codename Longhorn til Windows Vista, hvis han skal whine, kunne han da have gjort det noget før inden Vista blev bredt ud til alle.



Nej nej. Whinede han for 2 år siden, så kunne MS lave det hele om. Nu, 2 år efter, sidder de for langt nede i det med reklamer osv. Jeg vil vædde med at et forlig vil koste dem mindre end at lave alt om. Kan også godt være at han har klaget før, og det først er nu at det er kommet frem.



Ja vi kender jo ikke så meget af historien, men det lyder da underligt.
Tror mange gange at folk bare gør alt for at få Microsoft til at betale dem kasse.



Ja vi kender jo ikke så meget af historien, men det lyder da underligt.
Tror mange gange at folk bare gør alt for at få Microsoft til at betale dem kasse.


Folk gør alt for penge!



Hvor meget historie er der at kende? Franskmanden har varemærket, og han har derfor al mulig ret til at anklage M$ for at bruge det.

Franskmanden var desuden ude med sit Vista varemærke længe inden Longhorn blev omdøbt Vista. Hvorfor skulle han så ikke anklage M$ for dette?



Tja, historien forklare jo ikke de spørgsmål som vi vi sidder at skriver om nu. Hvorfor har han ikke anklaget dem før? Kan det betyde at han bliver nød til at modtage et mindre beløb? Eller hvad?



Det er så synd for Microsoft når nogle utaknemmelige skarnsunger beskylder dem for alt muligt :O

Stakkels, fattige, lille Microsoft, der virkelig kæmper en hård kamp for at få økonomien til at løbe rundt, og mad på bordet til sine stiftere og medarbejdere...

(Microsoft er selv _meget_ værnende om sine varemærker, så derfor synes jeg sgu at en sag som denne _ikke_ er en sag hvor Microsoft skal føle sig fornærmede. Nogen der sage Mike Rowe?)



Elsker brugen af sarkasme i den der post Per, thumbs up!

Shafh:
Hvorfor han ikke har anklaget dem før? Jo det er da simpelt nok. Hvis du så at et firma brugte dit registrede varemarke, 2-3 år før de udgav dette, ville du sige det med det samme, og lade dem ændre navnet igen, eller ville du vente og score kassen?

Jeg ville da _bestemt_ vælge at sige det med det samme. NOT!

Hvor meget franskmanden får, bestemmer han sådan set selv, for hvis M$ ikke betaler, jamen så skal de ændre hele Vista.



Uha, høj moral du lægger for dagen der, The-Freak - jeg kan lige se dig eller en anden svine MS for at gøre noget lignende i en anden tråd ;)

Dobbeltmoral er dobbelt så godt, I guess.

Mvh.

Kasper (TSW)



<< < 12 > >>
t