Google vil værne om tyske gmail-brugers privatliv

Tags:    it-nyheder

<< < 12 > >>
Google truer med at lukke sin tyske version af gmail, hvis det tyske parlament vedtager en lov, der giver tyske teleudbydere ret til at identificere landets mailbrugere.

Læs hele nyheden her: http://www.udvikleren.dk/Redirect.aspx?mode=comon&id=1278



Jeg kan ikke lide Google, nej. Men derfor synes jeg sgu ikke alt hvad de gør er definitivt forkert. Jeg vil meget gerne have at I fjerner det stempel fra mig! Jeg finder det meget uretfærdigt, og som et direkte angreb imod mine holdninger -- ja et forsøg på at ugyldiggøre dem -- at det skal henkastes som 'det er jo bare fordi han ikke kan lide Firma X'.

Det er kun mig det har skrevet, og jeg taler ikke på nogens vegne.
Læg mærke til at jeg ikke har lang tid på at overveje, om det nu var fordi du ikke kunne lide Google eller ej. Normalt har du altid god argumentation bag dine udsagn.
Alle dine indlæg er (igen set fra min synsvinkel) meget negative overfor Google. Derfor er det også et lille opråb, fordi jeg synes det er synd, at du gemmer dine gode argumenter bag dine holdninger til firmaet.

Hvis man sidder over, og lader samfundet blive som det er ved at blive, uden at råbe op, så er man en viljeløs lemming.

Det må være forskellen i vores hverdag der spiller ind her. Jeg kan kun forholde mig til det jeg ved, og du kan kun forholde dig til det du ved. I min hverdag ser jeg ikke mange lemminger, og derfor tror jeg ikke der er mange. I din hverdag ser du mange lemminger, og derfor tror du der er mange.
Det må være derfor vi taler forbi hinanden.



<< < 12 > >>
t