Sag mod Nasa-hacker trækker ud

Tags:    it-nyheder

<< < 12 > >>
Britisk hacker får en ny appelmulighed for at undgå at blive udleveret til retsforfølgelse i USA.

Læs hele nyheden her: http://www.udvikleren.dk/Redirect.aspx?mode=version2&id=1672



Jeg tvivler på, at amerikanerne gemmer på aliens [og har super avanceret teknologi]. Det er det rene science fiktion!



Hvorfor? I mine øjne virker rumvæsner og avanceret teknologi da ikke far-fetched.



Jeg mener, at amerikanerne gemmer "alien-tech" for os.



Tja, sandt nok, men hvis nogen gemmer teknologi i stil med denne, så er det vel mest tænkeligt at lige netop USA gør.
Det retfærdiggør selvfølgelig ikke at denne britiske hacker har valgt at hacke sig ind for at "bevise" eksistensen af denne "alien-tech", men man må jo sige at han altså er startet det mest sandsynlige sted.



Det mest interessante havde nu været hvis han havde fundet "noget" :)



Det mest interessante havde nu været hvis han havde fundet "noget" :)



Hvis det er ham jeg har hørt om, så fandt han noget. Men få sekunder efter billedet var loadet (det lå på en pc med en 56k forbindelse), blev han cuttet af.



Hvis det er ham jeg har hørt om, så fandt han noget. Men få sekunder efter billedet var loadet (det lå på en pc med en 56k forbindelse), blev han cuttet af.
:O

Tja, jeg tror nu, at man er tosset, hvis man tror på sådan noget (=at nogen kan gemme aliens og alien teknologi for resten af omverdenen). (med mindre man har hardcore beviser)

P.S. Selvom han blev cuttet af var billedet vel cachet?



Hvis det er ham jeg har hørt om, så fandt han noget. Men få sekunder efter billedet var loadet (det lå på en pc med en 56k forbindelse), blev han cuttet af.
:O

Tja, jeg tror nu, at man er tosset, hvis man tror på sådan noget (=at nogen kan gemme aliens og alien teknologi for resten af omverdenen). (med mindre man har hardcore beviser)

P.S. Selvom han blev cuttet af var billedet vel cachet?


Lad os lige se på det engang...

Hvis der blev fundet alien teknologi på jorden, og den amerikanske stat fandt ud af det, tror du så ikke, de ville gøre alt hvad de kunne for at forhindre omverdnen i at finde ud af det?

For det første ville det risikere at skabe panik. Hvis der er noget den amerikanske stat er kendt for, så er det at censurere og hemmeligholde ting og sager, hvor argumentet har været at beskytte staten og undgå panik.

For det andet ville den amerikanske stat stå med nøglen til at rejse længere i rummet end nogen nogensinde har gjort før. Forestil dig hvor mange penge der ville være i denne teknologi! Forestil dig hvor kendt amerika er for at ved lov at holde alle teknologiske fremskridt hemmelige (patenter mig her og der og alle vejne).

For det tredje ville amerikanerne frygte hvis andre nationer fik fat i denne teknologi, da de ville kunne bruge den til at skabe våben der kunne true Amerikas dominans som supermagt. Amerikanerne ville højest sandsynligt, helt omvendt, være interesseret i selv at afdække whatever våben-teknologi de kunne fra denne alien-tech. Vi ved hvor glade USA er for våben.

For det fjerde er det hamrende usandsynligt at vi er de eneste intelligente væsner i live, i et så koloenormt stort univers.



No offense, men jeg har det med at finde "kampe" som disse nyttesløse. Ikke fordi vi nu skændes om Amerikas lidt for store ego (der er vi jo helt enige!), men fordi sandsyneligheden for, at der er styrtet et rumskib ned eller man har fundet en Stargate i et bjerg, er så lille, at jeg tvivler på, at det vil ske i menneskets livstid.



<< < 12 > >>
t