Sag mod Nasa-hacker trækker ud

Tags:    it-nyheder

<< < 12 > >>
Britisk hacker får en ny appelmulighed for at undgå at blive udleveret til retsforfølgelse i USA.

Læs hele nyheden her: http://www.udvikleren.dk/Redirect.aspx?mode=version2&id=1672



No offense, men jeg har det med at finde "kampe" som disse nyttesløse. Ikke fordi vi nu skændes om Amerikas lidt for store ego (der er vi jo helt enige!), men fordi sandsyneligheden for, at der er styrtet et rumskib ned eller man har fundet en Stargate i et bjerg, er så lille, at jeg tvivler på, at det vil ske i menneskets livstid.


Hvilke kompetencer har du til at udtale dig om disse sandsynligheder?

Hvorfra kan du vide, hvor sandsynligt det er?

Igen vil jeg snarere mene, at det er djävelsk usandsynligt at der IKKE er sket/vil ske på et tidspunkt, noget sådant. Sandsynligheden for at vi er de mest intelligente og längst udviklede väsner i hele universet, synes jeg er temmeligt minimal. Universet er så koloenormt, at det i mine öjne er det rene og skäre vanvid at forestille sig, at det er tomt.



P.S. Selvom han blev cuttet af var billedet vel cachet?


Nej, da han bare havde installeret en VNC server på maskinen blev billedet bare streamet til ham og han fik ikke taget et screenshot.



Hvis det er ham jeg har hørt om, så fandt han noget. Men få sekunder efter billedet var loadet (det lå på en pc med en 56k forbindelse), blev han cuttet af.


http://www.wired.com/techbiz/it/news/2006/06/71182



No offense, men jeg har det med at finde "kampe" som disse nyttesløse. Ikke fordi vi nu skændes om Amerikas lidt for store ego (der er vi jo helt enige!), men fordi sandsyneligheden for, at der er styrtet et rumskib ned eller man har fundet en Stargate i et bjerg, er så lille, at jeg tvivler på, at det vil ske i menneskets livstid.


Hvilke kompetencer har du til at udtale dig om disse sandsynligheder?

Hvorfra kan du vide, hvor sandsynligt det er?

Igen vil jeg snarere mene, at det er djävelsk usandsynligt at der IKKE er sket/vil ske på et tidspunkt, noget sådant. Sandsynligheden for at vi er de mest intelligente og längst udviklede väsner i hele universet, synes jeg er temmeligt minimal. Universet er så koloenormt, at det i mine öjne er det rene og skäre vanvid at forestille sig, at det er tomt.
Man har ikke fundet noget liv i vores solsystem, og alt andet er flere lysår væk. Jeg finder det højst usandsynligt!



Hvis der havde været rumvæsener på besøg, hvorfor skulle de så kun nøjes med at besøge USA?



Fordi den er den stærkeste nation på vores planet. :roll:



Fordi den er den stærkeste nation på vores planet. :roll:


Kun de seneste hundred år, før det var det andre nationer.


Men iøvrigt mens det er meget usandsynligt at nogen vælger at flyve til lige netop vores planet i universet, må det da være totalt usandsynligt at de vælger at gøre det også ved et en ulykke styrte ned i en ørken i new mexico





Fordi den er den stærkeste nation på vores planet. :roll:


Kun de seneste hundred år, før det var det andre nationer.
*COUGH COUGH* :roll::roll::roll:



<< < 12 > >>
t