Vigtigt: Mails ved aktivitet på sitet

Tags:    udvikleren.dk

Hej Udviklere,

Der har tidligt været nogen fremme der ønskede at modtage mails, fx når der var nye svar i en tråd de fandt interessant, eller måske endda hver gang der blev oprettet en ny tråd i et forum de fandt interessant. Hvordan er holdningen til dette på nuværende tidspunkt?

Personligt kommer jeg jo herinde flere gange om dagen, så jeg tilføjer altid de tråde jeg gerne vil følge med i til mine Udvalgte tråde - så kan jeg ikke undgå at lægge mærke til det næste gang jeg besøger sitet og der er sket noget :). Jeg kunne personligt ikke tænke mig at få mails omkring det, da jeg alligevel ser det der skal ses næste gang jeg besøger sitet. Men jeg fornemmer at en del af jer har en anden holdning til det? Lad mig høre hvorfor og hvad I kunne tænke jer. Det er interessant for mig netop nu, da jeg leger lidt med en ny version af sitet :)

Mvh.

Kasper (TSW)



Personligt ville jeg ikke bruge det. Jeg synes generelt det er press at modtage emails med diverse notices. Men der er åbenbart en ret massiv mängde folk derude på det store WWW, der synes den slags er en fed feature. For min skyld må den da for alt i verden gerne väre med som et tilvalg - regn bare ikke med at jeg kommer til at bruge den ;)

Ny version af sitet lyder rigtig interessant. Bliver det en ligeså stor opdatering som sidst? Og er det isåfald noget du skal bruge testere til? :)




Hej Kasper

Fed feature ... jeg kommer ikke til at bruge den, men hvis jeg havde et spørgsmål som jeg ventede på svar på, og som hastede, ville jeg nok...

Med venlig hilsen
Ieet



Nej det gør det helt sikkert ikke, Per. I virkeligheden håber jeg nok på at jeg aldrig skal lave så stor en opdatering igen haha ;). Det gav sgu dårlige nerver med al den data der skulle konverteres osv. :)

Mvh.

Kasper (TSW)



hehe, forståeligt nok. Der er jo heller ingen grund til at omskrive siden forfra igen. Noget siger mig at du ikke går fra C# lige forelöbig :)

Hvad har vi i vente? Medmindre det er tys-tys :P



Indlæg senest redigeret d. 23.01.2008 14:39 af Bruger #8223
Det synes jeg er en rigtig god feature.



Jacob, jeg havde håbet på lidt mere uddybning fra dem der fandt funktionen interessant :P

Per, et semi-nyt design og forbedringer, sådan primært. Jeg har tænkt mig at oprette en tråd omkring forslag til nye ting og forbedringer snart, så begynd endelig at overveje allerede nu :)

Mvh.

Kasper (TSW)



Jeg besøger ikke siden hver dag, så derfor vil det være rart at få en mail når der er sket noget nyt. Men ikke hver gang. Det skulle være en opsummerende mail der sendes ud med faste intervaller er noget i den stil. Det vil ikke være så fedt at få 200 mails hvis der er kommet 200 svar til en tråd man følger med i.

Men en ting jeg hellere vil have er at man kan se flere Seneste Forumtråde på forsiden. I dag kan man kun se de 15 senest oprettede tråde. Jeg vil hellere kunne se de seneste tråde med aktivitet, og jeg vil gerne kunne gå længere tilbage end 15. Jeg tjekker ikke så tit udvikleren i weekenden, så jeg går glip af de tråde der er oprettet fredag aften hvis der er oprettet mere end 15 tråede efterfølgende i løbet af weekenden.



Før hen ville jeg have elsket den feature, men jeg bruger efterhånden Udviklerne så meget, at jeg slet ikke behøver det. Jeg er ganske tilfreds med Udvalgte Tråde



Jeg kunne godt tænkte mig den feature, da jeg nogen gange sidder og venter på et hast-svar, og jeg ikke gider side og trykke "opdater" i min browser hele tiden for at tjekke det ;)

Så jeg vil sige jo tak her fra ;)



BOSH, på den nye version har jeg allerede kodet et lille link til boksen med tråde på forsiden, så man kan skifte imellem nyeste tråde og "tråde der senest er blevet skrevet i" - det er også noget jeg selv har savnet :). Det bliver dog ikke som default, tror jeg. Jeg føler at det er vigtigt at give plads til de nye tråde på et site som Udvikleren.dk, og det lægger også en dæmper på folks desperate "bump posts", som man ser på andre sites :)

Mvh.

Kasper (TSW)



t