P2P er der nogle firmaer i dk der laver dette

Tags:    udvikleren.dk

Hej

Vi er på udkig efter et DANSK firma eller et der har en dansk afd. her i landet til at udvikle et stort p2p program og penge er der så det er kun de bedste vi ønsker kontakt med, og de skal kunne løfte opgaven på ca 5-6 mdr så der skal min være 10-12 folk i firmaet der kan udvikle p2p programmer da de ellers ikke kan klar opgaven.

HJÆLP hvem kan dette!!!!!

Hilsen Søger p2p



Kan man ikke bruge BitTorrent? kan den ikke laves til at virke i et lukket miljø?



hej

Vi søger et stort firma der kan lave dette og vi har et 2 cifferet million beløb til det og skal derfor osse bruge nogle former for sikkerhed for hurtigt lev.

Hilsen p2p



Sjovt, jeg forestiller mig altid at firmaer med et 2 cifret millionbeløb i ryggen har folk der kan finde ud af at formulere sig OG vælge et passende forum. Jeg er nok for naiv ;)

Mvh.

Kasper (TSW)



Sjovt, jeg forestiller mig altid at firmaer med et 2 cifret millionbeløb i ryggen har folk der kan finde ud af at formulere sig OG vælge et passende forum. Jeg er nok for naiv ;)

haha ja du har fat i noget



Sjovt, jeg forestiller mig altid at firmaer med et 2 cifret millionbeløb i ryggen har folk der kan finde ud af at formulere sig OG vælge et passende forum. Jeg er nok for naiv ;)


Ja eller endda stave sit navn med stort :)



Hej Nicolas,

Du kan sende en udviklermail til mig med kontakoplysninger.

Med venlig hilsen
Ieet


Ps. Men ja, indlægene her virker ikke specielt tillokkende.




Indlæg senest redigeret d. 24.01.2008 17:56 af Bruger #12836
AT finde et firma der kan løfte opgaven burde ikke være noget problem. P2P lyder ikke specielt avanceret.

Men at få et projekt der inkluderer 10-12 mand stablet på benene og afviklet på 5-6 måneder, er urealistisk.

De første 6 uger går med at blive enige om en kontrakt.
De næste 6 uger går med at få en arkitektur på plads.
Derpå min 3 måneder til udvikling.
Og 3 måneder til i brug sætning og integration.
12 måneder er nok mere realistisk.

Har I prøvet at køre denne form for projekter før?



bortset fra det, er Udvikleren.dk nok ikke det bedste sted at søge efter firmaer af den størrelse...



t