XP-underskrifter rokker ikke Microsoft

Tags:    it-nyheder

<< < 123 > >>
80.000 underskrifter for at bevare Windows XP på markedet får ikke Microsoft til at ændre beslutning - XP er på vej ud.

Læs hele nyheden her: http://www.udvikleren.dk/Redirect.aspx?mode=version2&id=1949



Arh for pokker Felix, du fordrejer altså sandheden engang imellem. Går du ud og køber et NYT og moderne spil, som du selv skriver, så vil jeg vove den påstand at det allerede har højere krav til din computer end Vista. Det har alle dage været spil der pumpede hardware kravene op, og det er også okay, hvis du spørger mig. Vil du være gamer og spille de nyeste spil, så skal du alligevel ud og investere minimum hver 2. år, helst oftere.

Mvh.

Kasper (TSW)



Nu er denne nuhed jo "forældet" så der er næppe nogen der kommer til at læse det her, men sagen er den at jeg rent faktisk investerer i ny computer/nyt hardware med jævne mellemrum. Laptoppen som jeg sidder på lige nu blev leveret med vista og var, da jeg købte den, noget af det bedste man kunne få, dog log vista mig ikke spille mine yndlings online spil, eller jo, men det var et helvede der foregik ved -500fps. Så instalerede jeg XP istedet og vupti så hed den ligepludselig +500fps. Nu er jeg ikke den store gamer, især ikke i øjebliket da min internet forbindelse ikke tillader det, men der er ingen der skal komme og fortælle mig at vista ikke sluger recourser.

Nu handlede det imidlertid ikke om hvorvidt vista var krævende, eller noget, men hvorvidt der stadig er brug for xp, og med det eksempel jeg lige er kommet med, som bestemt ikke fordrejer sandheden, tør jeg nok holde fast i min holdning.



Nej, vi har heller ikke sagt at Vista ikke tager resurser. Det gør det, men med de nye features det byder på, så kan det ikke undgåes.

Og ved at slå Aero og flip-3d fra, så kan man få den ned på nogenlunde samme forbrug som en XP.
Det med at den ikke tillader din online spil, så er det fordi du skal ALT-TAB'e ud af spillet (kun første gang) og tryk "Fjern Blokering". Men selv det punkt kan du også slå fra, eller sætte en default value.

Jeg lader dig beholde din mening - jeg deler den bare ikke med dig.



<< < 123 > >>
t