E-mails afslører Microsoft-problemer med Vista

Tags:    it-nyheder

En række interne e-mails fra Microsoft-chefer afslører problemer omkring drivere og minimumskrav til Windows Vista - og en hjælpende hånd til Intel.

Læs hele nyheden her: http://www.udvikleren.dk/Redirect.aspx?mode=version2&id=1998



Gammel Nyhed!

De emails der er tale om var jo allerede kendt tilbage i år 2006. Hvad der dog ikke overrasker mig er at Steve Ballmer lukker øjnene for intern kritik. Har er efter min mening ikke lige frem den skarpeste kniv i skuffen! Manden er så at sige bindegal.



Indlæg senest redigeret d. 01.03.2008 00:37 af Bruger #11375
Hvorfor siger du at han er bindegal? Kender du ham?



Hvis man kan kaste en stol efter en Microsoft ansat som skifter til google, gå helt op in spids, råbe og skrige af personen for der efter at forsøge at overbevise pågældene person om at han skal blive how Microsoft, så er der noget galt.

Steve Ballmer er CEO i Microsoft, og han er bla. ansvarlig for at Microsoft har været på konfrontations kurs med stort set alt og alle inden for software branchen, plus EU. Microsofts dårlige ry ligger, for 95% hvedkommende, placeret på ledelsen, og knapt så meget på softwaren som helhed.

Åh ja, han HADER alt hvad der har med Open Source at gøre og har vist det flere gange via sine udtagelses bla. om Linux, Mac, m.v



Derudover har han på diverse Microsoft konferencer kommet løbende ind på scenen mens han har hoppet op og ned og skreget som en vanvittig. Den mand er altså ikke normal.



Derudover har han på diverse Microsoft konferencer kommet løbende ind på scenen mens han har hoppet op og ned og skreget som en vanvittig. Den mand er altså ikke normal.


Nej, det skal guderne vide at han ikke er, og jeg FATTER ikke at Microsoft som selskab vil være med til hans opførsel.

Når han ikke er der mere så bliver Microsoft alene af den grund mere normalt og nemmere at samarbjede med. En sådan man som Steve Ballmer, og med hans mentale tilstand er ødelæggende for alt, lige meget hvad.



t