11-årig bliver netværksadministrator

Tags:    it-nyheder

<< < 12 > >>
En kun 11-årig dreng har overtaget rollen som netværksadministrator på en amerikansk skole.

Læs hele nyheden her: http://www.udvikleren.dk/Redirect.aspx?mode=version2&id=2059



Tjaa, og hvad skal man så sige til det?
Alle os der har forladt folkeskolen inden for det seneste årti, har vel alle set hvor elendig en administration af IT der er på de danske skoler og der findes sgu nok en enkelt gut eller 2 i den alder, på de danske skoler, der ville kunne varetage samme opgave, efter at have tænkt lidt over tingene.

Men fint at de giver ham tjansen hvis de skal spare :)



Ingen tvivl om at de danske folkeskoler har problemer med deres it, vært fald hvorjeg kommer fra. I indre København føler jeg at det går lidt bedre da meget it politik med mere er topstyret fra kommunen, som tilbyder mange services.

Men stadig server-backup og jeg kan komme efter dig. Hvis deres it-netvært er så advanceret somdet var på min folkeskole, så tager jeg hatten af for det.



Vores it administrator var idrætslærer. Han kunne intet. Generelt var alle der havde noget med it at gøre på vores folkeskole overordentligt inkompetente



Fuck, hvor er det sejt!:) Fedt at de ikke kigger på alderen!



Og sandsynligheden for at dette er en aprilsnar, er ganske tilstedeværende. :)



Og sandsynligheden for at dette er en aprilsnar, er ganske tilstedeværende. :)


Faktisk ikke, fordi den er dateret 31/3 på version2.



som11-årig kunne jeg sagtens have administreret vores skoles it...hvis ikke som 11-årig så hvert fald som 12-årig...



Indlæg senest redigeret d. 01.04.2008 17:57 af Bruger #3897
Vores it lager var ok men han kunne godt lære en masse viste det sig siden han kom og spurgte om hjælp :)



Version2 har også kilden i orden, så nej det er ikke en aprilsnar. Er der til gengæld nogen der har fundet årets aprilsnar? Syntes da at huske at jeg flere gange er blevet fuppet. Sidste år var det noget med at kronprinsen og Marry delte gratis bærbare ud på rådhuspladsen.



Hvis han er dygtig nok til at klare opgaven så er det vel ganske ok. Jeg mener ikke at alder og IT hænger sammen på nogen måde.

Faktum er at de af os der var børn i 80'erne og 80'erne er "bagud" i forhold til dem som er børn i disse år, mest af alt fordi at hvor at vi andre er vokset op med tingene, så er det ikke nytænkning for dem som er børn anno 2008.


Jeg synes faktisk at det er godt gået og sundt fordi det giver han muligheden for rent faktisk at være tæt på det som han interresere sig for, nemlig computere.



<< < 12 > >>
t