Ballmer giver Yahoo tre uger til at sælge

Tags:    it-nyheder

Microsoft giver Yahoo en frist frem til den 26. april til at acceptere Microsofts købstilbud for at undgå en fjendtlig overtagelse.

Læs hele nyheden her: http://www.udvikleren.dk/Redirect.aspx?mode=version2&id=2078



Ballmer... jeg begynder virkelig at hade det navn... Siden den mand kom til roeret hos Microsoft så er tingne skævt.

I stedet for at slås med yahoo så skulle man hellere lave noget konstruktivt som modstykke til Google.



Øhm. Det har de jo allerede? :)
Om man kan lide Live Search eller ej, så HAR de puttet en del ressourcer i den. Personligt bruger jeg nu stadig Google ;)

Mvh.

Kasper (TSW)



Ved jeg ik. Syntes bare nogle gange at have prøvet at lave nogle tjek om google eller Live Search giver mig de bedste resultater ved nogle søgninger. Resultatet af det var efter min mening vært fald at google stadig klare sig meget bedre.



Google har vel også den fordel, at den har et langt större index, som det er svärt at konkurrere med, som "ny" spiller på markedet.



Nu er det jo også sådan at Google nærmest er blevet et hverdags fænonem

Man hører sjældent nogen sige "Prøv lige og live det", men man hører tit folk sige (irl that is) "Prøv og søg på google" eller lign.



Indlæg senest redigeret d. 08.04.2008 12:58 af Bruger #11386
Google er populært fordi man at størst chance for at finde hvad man søger efter, men det siger jo også sig selv da google er klart den største spiller på internet-market.

I sin tid var det jo netop Yahoo! som var dominerende, hvor Microsoft skræntede en hel del bag efter, og det gør de til dels også stadigvæk når man taler om søgemakiner på internettet.

Et corporat mellem Microsoft og Yahoo! vill sætte Google underpress og øge konkurencen.

Men, ja, Google er populært og deres søgemaskine fejler slet ikke noget. Man kan finde stort set alt!



t