Hej gutter,
Først og fremmest tak for de pæne ord - det varmer, selv på en super varm "sommerdag" som i dag

Casper, jeg har fjernet lidt af luften i bunden, til ære for dig og den anden person der syntes at det var i overkanten

. Problemet med indsættelse af smileys skulle også gerne være fixet.
Jonas, god ide. Det skal jeg lige have kigget på

Jakob, jeg har pillet lidt ved forsiden, så den gerne skulle være lidt mere valid. Jeg overvejer at gå i krig med nogen af undersiderne også, men ved ikke om det bliver i dag. Det vigtigste er nu stadig hvordan det ser ud i de mest brugte browsers

Per, du må meget gerne uploade et screenshot. Det er utroligt svært for mig at teste noget som helst på Linux, så derfor vil det uden tvivl også være svært at få rettet eventuelle problemer, men jeg vil nu gerne se hvad der sker anyway

. 1024x768 er bestemt ikke dømt ude, men omvendt kan det også være rigtigt svært at lave et design hvor der er plads til det hele, og hvor det stadig også er pænt på højere opløsninger, som mange efterhånden kører med.
Morten, god ide med den dropdownliste, det vil jeg få kigget på. Mht. IE6 har jeg lige taget det værste - fejlene med toppen og menuen. Puha, kan godt mærke at det er lang tid siden jeg har rodet med IE6, og jeg kan helt sikkert også godt mærke at jeg ikke savner det

. Umiddelbart er jeg ikke vild med at skulle konvertere links uden
http://, men det kan godt være jeg kigger på det.
Simon Jensen, nej det kan de ikke, af den simple årsag at det er dårlig skik og at de størstedelen herinde vil være irriterede over det

Jacob Veile, hvis du slutter af med kommentaren "men der er lige en del fejl", så bør du lave din signatur om til "Spild ikke din tid på mig"

. Hint: Kom med nogle detaljer om hvad der er galt, så jeg kan få kigget på det

Og igen: Tusind tak for alle de pæne ord, både jeg og min søde designerinde sætter stor pris på dem!
Mvh.
Kasper (TSW)