2 dygtige ASP programmøre søges til projekt.

Tags:    asp

Jeg er en iværksætter fuld af gode ideer og et stort netværk. Jeg går med tanken om at lave et nyt internet site med mulighed for handel. Sitet skal laves i ASP da der er mulighed for at indgå samarbejde med et netværk af sider i ASP. I samme omgang er der mulighed for at få leveret en masse brugere fra et søster site.

Jeg vil har i den forbindelse brug for to dygtige og energiske ASP programmører der tør tage opgaven op og har tid til at arbejde på projektet. De programmøre jeg søger skal have drive og sans for community. Jeg ser meget gerne tidligere projekter af større størrelse. Samtidig ønskes det at programmørene skal være visionære og kunne se alternative løsninger på diverse problemstillinger.

Vigtigst af alt skal det være sjovt at arbejde på projektet og på den måde holde det nødvendige drive.

Håber der er nogen der kunne være interesseret i at høre mere om projektet.





Hej Jacob,

Det er fedt at du får så mange ideer. Hvis du er interesseret, kan du sende mig din MSN addresse, så vil jeg gerne hjælpe med at vidreudvikle ideerne og overtage dem.

Forudsat at der efterfølgende kommer indtjening på en af dine veldokumenterede og beskrevne ideer, vil du selvfølgelig blive betalt i forhold til indtjeningen.

Nu har du 300 gange vist at du har grundlæggende ideer - jeg vil efterspørge ordentlige design dokumenter og beskrivelser. Og skal nok guide dig på vej til at kunne lave det, hvis de ikke er helt på plads.

... INGEN programmør bør indlade sig på et samarbejde, selvom du har ideerne i orden, hvor de skal lægge en masse arbejde med løftet om mulig fremtidig indtjening - i hvert fald ikke så længe at du ikke viser at du har en velbeskrevet og veldukumenteret ide og designdokument.

HELLER ikke for 33% af ejerskabet :)

Med venlig hilsen
Ieet






t