Login system uden MySQL

Tags:    php

<< < 12 > >>
Ohøj alle på udvikleren.

Jeg står og mangler et login-system uden brug af database. Det skal ikke indeholde personlige oplysninger eller noget.

Kan man lave et login-system uden database hvor man kommer ind på en side, man kun kan komme ind på med kodeord.
Og det skal helst være sådan at hvis den side man kommer ind på hedder abcdef.php, at man så ikke bare hvis man kender navnet på den side kan skrive det i browseren og så komme ind alligevel..

Håber der er nogle der kan hjælpe

vh
jvjensen

15 svar postet i denne tråd vises herunder
6 indlæg har modtaget i alt 6 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Jacob har da ret. Glemte det også i mit hurtige system. Det er altid bedst at krypterer - selvom at der hvis der ikke benyttes databasen, ikke skal frygtes SQL-injektioner

Jacob har da ret. Glemte det også i mit hurtige system. Det er altid bedst at krypterer - selvom at der hvis der ikke benyttes databasen, ikke skal frygtes SQL-injektioner

Nej.

En helt tredje løsning kunne jo også være at lave login-system hvor det hele bliver gemt i en tekst fil...

En helt tredje løsning kunne jo også være at lave login-system hvor det hele bliver gemt i en tekst fil...

Den er til gengæld farlig at bruge!
Nej, hardcode kodeordet i selve PHP koden, det er det sikreste hvis der absolut ikke kan bruges MySQL.

Hehe det er noget af det første man lærer på hackthissite.org

<< < 12 > >>
t