Sun & Access Databaser?

Tags:    asp

Jeg har et problem med SUN!


FEJLMELDING:
Fold kodeboks ind/udKode 


min connection til databasen ud:
Fold kodeboks ind/udKode 


Men fandt den her:
Fold kodeboks ind/udKode 
?? Men ved ikke hvordan jeg bruger den? :)håber ikke det er for meget.

KimH



8 svar postet i denne tråd vises herunder
2 indlæg har modtaget i alt 6 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato




Indlæg senest redigeret d. 05.08.2008 15:55 af Bruger #10718
så ved ikke om det bare er dig der ikke har læst topic eller om du bare skulle spille dum-smart?

Nok den sidste :P
Men så vidt jeg ved, har One.com ikke ASP hosting og den kode du viser er som bekendt ASP. Du kan med lidt fup og fiduser godt tilgå en Access database i Linux, men jeg tvivler stærkt på at det er noget One.com har gjort noget ud af (Linuxkompitabel ODBC osv.). Mig bekendt har de ikke den funktion i deres administrationspanel.


Men hvorfor ikke konvertere databasen til MySQL? Ved godt du siger det er en kunde og de vil jo være besværlige, men det er det langt lettere for alle parter, hvis du får lov til at benytte en moderne database istedet.



Indlæg senest redigeret d. 05.08.2008 17:07 af Bruger #13985
Det kan jeg da godt forstå. Sun og Access har ikke noget med hinanden at gøre.



Det er jeg sku godt klar over :)

Men One.com har bildt min kunde ind at deres server godt kan køre med access databaser...

Også inde på sun/chiliAsp eller hvad det hedder, står at den godt kan, så ved ikke om det bare er dig der ikke har læst topic eller om du bare skulle spille dum-smart?









Indlæg senest redigeret d. 05.08.2008 17:07 af Bruger #13985
Asp virker godt nok på deres linux servere, godt nok skal man bruge en anden code-page :) men okay, det er fordi jeg går på en skole hvor access databaser står højere end my-sql, sygt!

Men kan få en hel database struktur flyttet fra a-db til MySql?



Ja, jeg har haft roddet lidt med nogle programmer der kan det, men der var diverse problemer involveret som skal løses samtidig.
Men jeg må nok melde pas omkring hvad det er der sker, desværre.



Mangler stadigvæk hjælp??!!



t