Adobe smeder Flash og PHP sammen

Tags:    it-nyheder

PHP-miljøet Zend Framework får integration med Adobes Flash-baserede Flex-teknologi.

Læs hele nyheden her: http://www.udvikleren.dk/Redirect.aspx?mode=version2&id=2407



Det lyder rigtigt interessant. Det optimale vil dog være hvis modulet på den ene eller anden måde bliver portérbart, så man kan bruge det i andre frameworks end lige Zend. For eksempel foretrækker jeg CodeIgniter, og ville være ked af at skulle skifte til Zend, selvom dette bestemt er en rar feature.



Et eller andet skal de i hvert fald finde på for ikke at blive totalt udkonkurreret af silverlight.

Men php og .net kode kan stadig ikke helt sammenlignes i mine øjne.

Så snart blend bliver mere modent, dropper jeg i hvert fald Flash og AS, og går til silverlight, med vs2008.

/J



Så snart blend bliver mere modent, dropper jeg i hvert fald Flash og AS, og går til silverlight, med vs2008.

Fy!!



Så snart blend bliver mere modent, dropper jeg i hvert fald Flash og AS, og går til silverlight, med vs2008.

Fy!!


Har aldrig arbejdet med silverlight, men flash er forfærdeligt så silverlight kan umuligt være værre.



Haha Silverlight er ingen gang i NÆRHEDEN af Flash! Det er stortset kun Microsoft der endnu bruger Silverlight.... :)



Haha Silverlight er ingen gang i NÆRHEDEN af Flash! Det er stortset kun Microsoft der endnu bruger Silverlight.... :)



>Det er stortset kun Microsoft der endnu bruger Silverlight....

Det tror jeg ikke engang på nuværende tidspunkt er sandt, og det skulle undre mig meget hvis ikke det i fremtiden bliver endnu mindre sandt ;)

Mvh.

Kasper (TSW)



t