Nettv-station bliver betalingskanal

Tags:    it-nyheder

Zattoo, der sender europæisk public service-tv som peer-to-peer-streaming, opkræver nu penge for at vise de gratis æterbårne kanaler. Det skyldes, at de danske royalties er fem gange højere end andre steder, påstår selskabet bag.

Læs hele nyheden her: http://www.udvikleren.dk/Redirect.aspx?mode=version2&id=2515



det er bare så ringe, at man skal til at betale for det nu.....



det er bare så ringe, at man skal til at betale for det nu.....

Det er ringe, at man skal betale for "public service" tv. Ydermere er det peer-to-peer baseret, ergo er det folk som du og jeg der streamer dataene til hinanden. Det er _lidt_ ringe, at vi så skal betale for at få lov at streame data videre til andre.

Men jeg har ikke decideret ondt i røven over det (jeg bruger nu heller ikke den service), men jeg kan godt forstå, hvis der er nogen, der har.



det er bare så ringe, at man skal til at betale for det nu.....

Det er bare så ringe at du ikke kan læse!

"Det skyldes ifølge selskabet, at betalingen for rettighederne til at vise de danske public service-kanaler som DR1, DR2 og TV2 er væsentligt højere end i resten af Europa."

Intet er gratis og hvis du ikke skal betale, hvem skal så??



det er bare så ringe, at man skal til at betale for det nu.....

Det er bare så ringe at du ikke kan læse!

"Det skyldes ifølge selskabet, at betalingen for rettighederne til at vise de danske public service-kanaler som DR1, DR2 og TV2 er væsentligt højere end i resten af Europa."

Intet er gratis og hvis du ikke skal betale, hvem skal så??

Jeg tror han mener det meget sarkastisk. Som i: "det er for dårligt at de tager penge for sin egen service, lol?"



Var også en mulighed.
Skal jeg være helt ærlig, prøvede det lige af igår på en gratis kanal, er kvaliteten heller ikke så god at jeg selv ville betale for den slags.



t