Test: Google Chrome

Tags:    it-nyheder

Google har frigivet den første betaversion af selskabets nye webbrowser, og Version2.dk har taget det første kig.

Læs hele nyheden her: http://www.udvikleren.dk/Redirect.aspx?mode=version2&id=2521



Ved ikke om jeg er den eneste, men jeg kan ikke scroll op... xD ved ikke om det bare er min computer eller om det er et generalt problem med Google Chrome



Det er bare dig :D



Der er mange der har problem med at scroll-ned går meget hurtigt, og scroll-op slet ikke virker - i hvert fald på bærbare.



for mig fungere scroll op fint... og omg der er stave kontrol i f.eks. kan jeg reportere at omg åbenbart ikke er stavet rigtigt, og scroll er vidst heller ikke et dansk ord :P

syntes ikke helt at den husker de passwords der er gemt i firefox selvom jeg importere, og syntes også det er svært/umuligt at få fat i ens bogmærker uden at bruge bogmærke linjen. Til gængæld elsker jeg designet :D



Prøv at skrive :% i adresselinjen :P



Prøv at skrive :% i adresselinjen :P

Haha, fattede først hvad der skete, anden gang!



Prøv at skrive :% i adresselinjen :P

Haha, fattede først hvad der skete, anden gang!


Haha. Men det er sgu rimelig surt at der er sådan en fejl. Især når de står og siger at den er superstabil og at det der sker i en tab ikke har indflydelse på de andre. Og når man så skriver :% crasher hele lortet.

Men ok, det er jo stadig en beta-version.



Prøv at skrive :% i adresselinjen :P

Haha, fattede først hvad der skete, anden gang!


Haha. Men det er sgu rimelig surt at der er sådan en fejl. Især når de står og siger at den er superstabil og at det der sker i en tab ikke har indflydelse på de andre. Og når man så skriver :% crasher hele lortet.

Men ok, det er jo stadig en beta-version.


er det ikke en slags easter egg?? den besked der kommer ser rimelig useriøs ud, eller måske er det for at teste om, gendan funktionen virker?

"hold da op, google chrome er gået ned. Vil du genstarte?"

hold da op... det ser ikke ud som om de regner med den vil gå ned... hold da op du fik rent faktisk vores browser til at chrase, good job.






Indlæg senest redigeret d. 04.09.2008 15:58 af Bruger #13669
t