Login system & betaling

Tags:    asp

Hejsa :)
Jeg står her og mangler lidt hjælp til et system jeg skal have op at køre der skal indeholde: opret bruger, login, personlige indstillinger, forum, betalingssystem med varekurv og admin hvor du kan tilføje nye varer, slette brugere. Jeg er villig til at betale en fair pris for det ;)



5 svar postet i denne tråd vises herunder
2 indlæg har modtaget i alt 6 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Det så jeg så ikke.
Men det ændrer ikke på, at det kan gøres mere eller mindre gratis (eller billigere end en freelancer), istedet for at opfinde den dybe tallerken igen.



Hvor meget er en fair pris, og hvornaar er deadline?



www.oscommerce.com



www.oscommerce.com

Når nu spørgsmålet er postet i ASP-forummet, må det vel forventes at systemet man vil henvises til, skal være lavet i ASP, snarere end en konkurrerende teknologi :)



Du skal være opmærksom på, at et betalingssystem, der tager kort kræver en indløsningsaftale med PBS. For at få den kræver PBS, at man er moms-registreret :)

Der er selvfølgelig andre mulige betalingsløsninger, men når der skal være betalingssystem går jeg ud fra, at der skal sælges noget - og rigtig mange e-kunder vælger at springe over, hvis man først skal registreres på et site, der kan lave transaktioner fra banken for så at overføre pengene fra banken til dem og så til dig :)

Blot lige en tanke ;)

Derudover plejer den slags systemer at ligge i ca. 15.000-25.000 hvis man skal have det lavet fra bunden.



t