Træt af Firefox-crash? Hjælp på vej i ny opdatering

Tags:    it-nyheder

Mozilla har udsendt fem rettelser alene til den seneste version af Firefox, 3.0.2. De skal blandt andet forhindre Javascript-motoren og grafikrenderingen i at få browseren til at crashe.

Læs hele nyheden her: http://www.udvikleren.dk/Redirect.aspx?mode=version2&id=2612



Det er da godt at man ikke har skiftet til den endnu



Det er da godt at man ikke har skiftet til den endnu

Ja, for Internet Explorer crasher jo aldrig :roll:



Stabil browser... Google Chrome!

Når den ryger ud af beta, bliver den måske endnu mere stabil. ;)



Stabil browser... Google Chrome!

Når den ryger ud af beta, bliver den måske endnu mere stabil. ;)

Skal vi ikke holde os til browsere der ikke ringer hjem til storebror om alt hvad du foretager dig? ;)



Skal vi ikke lade være med at være paranoide? :D

Chrome er meget stabil og lækker, den skal nok blive til noget, når de har får rettet nogle af de mest fatale fejl den har.



Per Sikker nu var det et skift fra Firefox 2 til 3 jeg mente.
Men OK IE7 og Firefox2 har jeg sjældent oplevet problemer med



Chrome stabil? Jeg vil sgu ikke kalde et program særligt stabilt hvis det crasher hvis man skriver :% i adressefeltet, og derudover er der alle exploitsne.



Chrome stabil? Jeg vil sgu ikke kalde et program særligt stabilt hvis det crasher hvis man skriver :% i adressefeltet, og derudover er der alle exploitsne.
Fordi en enkelt fejl gør jo hele applikationen dårlig, det kan jeg da godt se nu!! Tænk at jeg ikke så på det sådan...



Well nu har jeg ikke hørt om alle de exploits, men hvis du har en kilde som vi må se, er det da en forholdsvis stor fejl! Som i længden nedsætter brugervenligheden og derfor (stort sagt) gør programmet dårligt



Well nu har jeg ikke hørt om alle de exploits, men hvis du har en kilde som vi må se, er det da en forholdsvis stor fejl! Som i længden nedsætter brugervenligheden og derfor (stort sagt) gør programmet dårligt


http://img140.imageshack.us/my.php?image=chromedf0.png



t