IT praktik plads

Tags:    programmering

<< < 12 > >>
Hej

Jeg søger en praktik plads i uge 49, på grund af jeg har fået så mange afslag af andre virksomheder jeg har søgt plads i.


Derfor må jeg nu gå til plan B.

Her er en kort ansøgning jeg har bikset sammen.


Hej IT-folk

Jeg hedder Jacob og er 15 år gammel.
Jeg går i 9. Klasse på kirke Såby Skole, som ligger i en lille by på midt sjælland.
Jeg er meget interesseret i IT, og har da også noget erfaring med det.
I min fritid cykler jeg, og her taler vi racer cykling.
I sommers har jeg haft meget travlt med min cykelkarrierer, og derfor har jeg været lidt væk fra IT.
Dette har dog ikke påvirket min interesse for området, og jeg ønsker stadig at blive it-mand!

Som sagt søger jeg en praktik plads i uge 49.
Jeg har før været i praktik i en it-afdeling, men det var i et mindre selskab, som enlig ikke omhandlede IT. (Alligevel var det rigtig sjovt, hyggeligt og spændende at prøve, og det er noget jeg kan tænke mig at forsætte med.)
Derfor søger jeg nu muligheden for, at komme ud i en rigtig it-virksomhed.

Min erfaring omhandler en del Open Source.
• php
• MySQL
• Apache server
• Html
• Css
• JavaScript

Men også løsninger som:
• C#
• ASP.NET (ASP.NET MVC)
• xml
• Visual studio
• Windows generelt.
• Windows server 2008 (internet information server og hvad der nu ellers er)
• Et lille snus til Windows mobile SDK.

Det sidst nye jeg er begyndt på



  • World of Warcraft Programmering (addons)

  • lua



Som i nok kan se, er det udvikling, jeg godt kan lide.
Men alt omhandlende IT får mig op ad stolen.

Min mail er:
jmn@cykeldata.dk
tlf. 28727082

Ring gerne, da det efter hånden haster lidt. ;)





Indlæg senest redigeret d. 05.11.2008 22:59 af Bruger #10980
13 svar postet i denne tråd vises herunder
2 indlæg har modtaget i alt -2 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Er det dit nuværende navn?.;) Eller det var bare rent nysgerrighed!:) Jeg ville ikke rigtigt gå der og blive misundelig på dig eller noget men rart at hører du har nogle gode forslag til hvad jeg kan bidrage med og fortælle de arbejdspladser hvor jeg muligvis kan få en stilling som java nørd!:) Men du må havde det godt der hvor du nu er og hils datteren fra mig Jeg elsker damer at du ved det!:).



Jeg kigger aldrig på datoer... Lidt en skam, da jeg troede dette var en ny tråd ;D



Men egentligt elsker jeg naturen og elsker at dyrke sport ja du er da en kammerat af folket det må man nok lige have lov at sige!:)

Jeg elsker at spille fodbold med en af mine kammerater som hedder Joachim!:).

Han er også en sporty fyr synes jeg bestemt at han er!:).


Er du også meget til volley ball og Svinemørbrad!:) Og du er et stort svin!:) Jeg laver en såkaldt leverpostej til dig i aften indover butikkerene eller En god lækker steg der fastholder sig i forretningen Irma!:)


Jeg er yderst også god til programmering jeg elsker at beskæftige mig med det!:).

Jeg synes du er en rar mand!;).



<< < 12 > >>
t