Piratkopier af første Windows 7 beta florerer på P2P-netværk

Tags:    it-nyheder

<< < 12 > >>
Microsoft er endnu ikke klar til officielt at frigive den første betaversion af Windows 7, men kopier af betaversionen kan allerede findes på piratsider.

Læs hele nyheden her: http://www.udvikleren.dk/Redirect.aspx?mode=version2&id=2881



Det var fuldstændig det samme med vista. Der blev vista også solgt på gaden i Kina, nogle måneder før den første offentlige beta blev frigivet.

Men på den anden side må det fanme også være svært at undgå



Indlæg senest redigeret d. 02.01.2009 16:26 af Bruger #5097
Et eller andet sted giver det muligheder for at komme lidt før i gang med drivere til Windows 7.



Det er jo også det der er ideen med de closed beta-versoin. Men tror ikke firmaer vil bruge ulovlige og uofficielle beta-versioner af Windows 7 til kommercielt brug.

Men jeg glæder mig sku til at prøve beta'en



Ja, det ser da ihverfald spændende ud. I en tidligere nyhed, kan ikke huske lige hvilken, der kørte den jo på en EEE ligende pc og efter sigende uden problemer, så jeg håber man har fået gjort noget ved hastigheds problemet. ;)



Tja, inden den nye version af Windows er frigivet, forsøger folk med alle midler at få fingrene i den. Når den så er released er der ingen der vil eje den...



>Tja, inden den nye version af Windows er frigivet, forsøger folk med alle midler at få fingrene i den. Når den så er released er der ingen der vil eje den...


Årh mon ikke vi er et par stykker der nok skal opgradere på et eller andet tidspunkt ;)

Mvh.

Kasper (TSW)



Indlæg senest redigeret d. 02.01.2009 23:07 af Bruger #1
Hvis det yder meget mere end Vista og det ikke giver ligeså mange problemer, så vil jeg uden tvivl opgrader.



Når der kommer en ny Windows version plejer man at hævde at den gamle var meget bedre. Det skete med 2000, XP og Vista, mon ikke også det sker for Windows 7?

Jeg er skiftet til Vista på husets computere, men der er stadig ufattelig mange firmaer der kun kører XP.



Jeg ved der er mange der stadigvæk bruger XP, men hvis Windows 7 er meget bedre end Vista, så kan det også være de vil være klar til at skifte. Dog ramler de nok ind i kompabilitets problemer, da skiftet så stadig vil kræve store ændringer ligesom XP -> Vista. Jeg har ihvertfald ikke selv nogen problemer med Vista ud over at den sluger mange ram... :(



Bertel, jeg vil mene at det er helt naturligt at det ikke er alle der føler et behov for at fare ud og opgradere til nyeste version af Windows, lige så snart den er kommet på gaden. Jeg er klar over at nogen decideret vælger Vista fra, men for rigtigt mange handler det nok også bare om at Vista ikke tilbyder dem noget som er vigtigt nok til at de straks løber ned til nærmeste Microsoft forhandler :). Jeg tror at rigtigt mange opgraderer i forbindelse med køb af ny computer - det er i hvert fald den strategi jeg selv benytter :)

Mvh.

Kasper (TSW)



<< < 12 > >>
t