Piratkopier af første Windows 7 beta florerer på P2P-netværk

Tags:    it-nyheder

<< < 12 > >>
Microsoft er endnu ikke klar til officielt at frigive den første betaversion af Windows 7, men kopier af betaversionen kan allerede findes på piratsider.

Læs hele nyheden her: http://www.udvikleren.dk/Redirect.aspx?mode=version2&id=2881



Oftest er de Windows licenser som firmaer køber til nye PC'er, licenser til både XP og Vista, men firmaerne vælger ofte XP, ikke pga. prisen, men fordi XP er lettere at sætte op og administrere, og Vista tilbyder ikke noget man ikke kan undvære.

Jeg tvivler lidt på at Windows 7 vil ændre ret meget på det område.



Jeg er ret enig med Bertel. Os entusiasters interesse er selvfølgelig udover den almenes.

Der har altid været en tradition over at være kritisk over for Microsofts nye produkter. Og jeg tror du har ret i at Vista ikke har været så stor en succes som forventet. Og har også hørt om IBM og andre firmaers tilbud om at få licens til både XP og Vista, så man kunne vælge selv. For firmaers side, bliver det ofte XP. Tror også det har meget at XP er konfortibelt med flere programmer, men don't ask.
Spørgsmålet er om folk der benytter XP, ikke vil bliver tvunget til at skifte styresystem i den kommende tid. Et styresystem som er to udgaver gammel, er for de fleste nok ikke helt optimalt. Men jeg tror nu at udskiftningen fra XP til Windows 7 vil ske stille og rolig ved køb af nye computere. Her kommer XP nok ikke som en mulighed. Der hedder det nok mere Windows 7 eller Windows 7.



Indlæg senest redigeret d. 03.01.2009 00:51 af Bruger #5097
Jeg er faktisk selv mere tilfreds med Windows Vista end med nogen tidligere versioner af styresystemet, alting har altid kørt uden problemer for mig.

Jeg tror at fidusen ved Windows 7 er at det ikke er lige så forskelligt fra Vista som Vista er fra XP, og derfor skulle der ikke blive nogen problemer med f.eks. drivere til Windows 7. Jeg mener at Microsoft har sagt noget i regning af, at alt hvad der virker sammen med den nye SP til Vista også kommer til at virke med Windows 7. Sådan som jeg ser den er Windows 7 en finpoleret udgave af Windows Vista, som altid har virket problemfrit for undertegnede.

Jeg tror ikke at jeg gider at rode med betaversioner denne gang, da jeg simpelthen er blevet for afhængig af at min computer bare virker, men jeg glæder mig alligevel til at få fingre til den færdige udgave af systemet.



<< < 12 > >>
t