Login System med mysql

Tags:    php

Hej

Jeg har ledt lidt efter Login systemer
men syndes ikke nogen er en **** værd

Så vis en har noget der er noget værd betaler jeg gerne løsepenge for det

Scripset skal kunne logge ind fra menu og kunne gemme oplysningerne COOKIE

Logind form
Registerings form
Lost Password form
Aktiverings email med en code
Ret Profil
LogUd
Min 3 Grupper Gæst,Member,Admin

Håber der er en der kan fuske noget samme

Mike

10 svar postet i denne tråd vises herunder
3 indlæg har modtaget i alt 10 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato

Hej Mike,

Du kan bare tage en copy/paste herfra...
http://www.devshed.com/c/a/PHP/Creating-a-Secure-PHP-Login-Script/

Med venlig hilsen
Ieet

Vil gerne lave det...har ikke så meget erfaring med cookies specifikt, men php's "SESSION" skulle vist også bruge cookies (og det kan jeg finde ud af) - den husker i hvert fald, hvem der er logget ind...

Kan du ikke bare finde et CMS? Evt. http://php.opensourcecms.com/

Har du prøvet at lave et selv?

Hej

Ja og jeg må nok erkende at login systmer er ikke lige min stil men har hentet noget gratis

men der er bare ikke COOKIE og aktiverings email i har prøvet at søge her og der men syndes ikke kan finde noget der passer

500 kr. and I'll do it.

Vil gerne lave det...har ikke så meget erfaring med cookies specifikt, men php's "SESSION" skulle vist også bruge cookies (og det kan jeg finde ud af) - den husker i hvert fald, hvem der er logget ind...

PHP's sessions gemmer alle session-data i en midlertidig fil på serveren. Det eneste der gemmes hos klienten, er en cookie der indeholder et phpsessid, der bindes til den pågældende session-fil, på serveren.

Problemet med sessions er, at de udløber ret hurtigt(et par timer, højest), i forhold til cookies, der kan holde ligeså længe, som man vil(flere år). Ulempen ved at gemme alt i cookies er dog, at de er lettere at snyde med - så hvis dit system skal være top sikkert, er cookies ikke altid smarte.

jo tak har prøvet men skaber sig både med det ene og det andet så vil ha en til at lave

det så til det passer til sitet

500 kr. and I'll do it.

Jeg slår til mester Poster dig lige

Ingen Rspons fra ham så

Bare slet/lås tråden vis det er

t