ASP Haj søges!

Tags:    asp

Hej,

Nogen der kunne være interesseret i en lille ASP opgave.

Arbejdsopgave er følgende:
Et musiksystem hvor man p.t. kun kan downloade et track af gangen. Dette skal rykkes til forrige side, hvor man har en oversigt over alle de tracks man har add'et til sin downloadliste, og dermed skal download muligheden være ud for hvert af track på downloadlisten. Der burde være mulighed for at "genbruge" koden.

Desuden skal der tilføjes en "Download all" knap/funktion med hvilken man downloader alle tracks fra sin downloadliste til en folder (evt en zip fil).

jeg har ladet mig fortælle at selve musiksystemet virkelig er slamkodet. SÅ du skal ikke have sarte nerver og let til mareridt.

Vi forventer et tidsestimat og et prisbud fra evt. interesserede. I får selvfølgelig adgang til systemet for at se på det. Vi skal bruge regning på det.

MVH Nicola Roland
Musikforlaget Apollo










I er nok ikke så vilde med tanken om at lade en 13 årig kode det, men jeg ville godt kunne lave et sådan system i ASP. Dog ville jeg ikke tage timeløn, men for projektet, da jeg syndes det er en dum løsning pga. Jeg ikke gider finde et ur frem. Måske 2000 3000 kroner?






Gad vide om den pris er med moms Henrik?



Kan anbefale at du smider et oplæg på flexer.dk, da der sidder en helveds masse freelancere, klar til at hjælpe dig.



Gad vide om den pris er med moms Henrik?


Er det også dig der har mailet mig??? Vær dog sød at skrive en afsenderadresse på mailen så svar funktionen ikke crasher



Sendt dig en mail?

Dog ikke, men er prisen med moms :)?



Det er vel ligegyldigt om den er med moms, Morten?

Der er regler for hvornår man skal (må) tilmelde sig til moms...

Men så længe han bare betaler skat er det ikke ulovligt, hvis det er det du hentyder til.



Så omformulere jeg den og spørger om du betaler skat af den.



prisen der er eksklusiv da det får flere kunder ind og ser pænere ud;) jeg informere dem altid før handel. Men når nu du siger det har jeg faktisk et skattefrikort pga. Min alder, som kan opdateres op til 30.000





Hej Nicola,

Jeg ønsker at se det eksisterende inden jeg kommer med et prisbud og et tids-estimat.

Du kan kontakte mig pr udvikler mail, med en e-mail adresse.

Med venlig hilsen
Ieet





Hej Alle,

Jeg fandt en i det personlige netværk der klarede opgaven.

Jeg vender dog tilbage når jeg har andre opgaver der kunne være interessante.

MVH Nicola



t