Partner til nyt projekt.

Tags:    asp

Hej Allesammen.

Mig og min makker er nu på udkig efter en ny partner til vores projekt. Som vi er 99,9% sikker på vil slå igennem på W.W.W.

Vi har igennem et halvt år. Gået og forbedret idéen. Og få sat det helt rigtige setup op. Og hvordan det skal fungere. Dette vil i mediernes øjene blive en succes. Vi har tidligere snakket med et par på avisen JP. Om dette og de er helt vilde med idéen.

Dette er i første omgang ikke et betalt arbejde. Men så snart der falder indtægt, vil den selvfølgelig blive fordelt ligeligt.

Du skal være meget velkommen til at smide mig en mail på : kontakt@makerz.dk



Indlæg senest redigeret d. 18.03.2009 15:10 af Bruger #14807
7 svar postet i denne tråd vises herunder
2 indlæg har modtaget i alt 6 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato

Hej Daniel,

For at citere hvad jeg skrev til den anden projekt tråd...

Du vil sikkert få lettere ved at finde frivillige, hvis du rent faktisk forsøgte at overbevise om at din ide havde indtjenings potentiale og rent faktisk var god.

Fuld forståelse for at den er hemmelig da den er så super god og ny.

Held og lykke.

Med venlig hilsen
Ieet




Ikke for at male fanden på væggen men han har før søgt om hjælpere, dog uden at være særlig seriøs: http://www.udvikleren.dk/Thread.aspx?f=6&t=25769

Tog selv kontakt og der, enten svarede han ikke eller også var han ret useriøs på MSN.




Allerede i anden linje, fornemmer jeg usikkerhed for projektet. :)

Det er gældende i det meste af indlægget.

Du er nødt til at tro på din idé og når du så gør det, sælger du den. :)



Jeg høre hvad i siger. Og har rettet mit indlæg. Grunden til det var at det skulle gå lidt stærkt. :) sorry.





Hej Daniel,

Jeg tror ikke at du hørte hvad det var jeg sagde...

... der er ikke nok information givet til at nogen vil kunne vurdere om de syntes at projektet lyder lovende eller ej.

Med venlig hilsen
Ieet





Emil.. Grunden til det, er at det projekt er afsluttet og solg for et stort godt beløb. Så det er grunden til at du ikke har fået svar, eller at du ikke har den rigtige msn..



Skal i bruge en ASP-progammør? weller hvad er det lige i søger?



t