designer til hjemmeside

Tags:    grafik webdesign

<< < 12 > >>
Alle først vil jeg lige sige, at jeg ikke er sikker på det er det rigtig sted at poste det ? hvis det er det, må i meget undskylde.

Lad os komme til sagen:)

Vi er en flok drenge på 13 - 19 der gamer i klan i et computer spil der hedder counter strike.(dvs vi spiller mod andre klaner og vi tager til live events og det hele:).

Vi har haft en hjemmeside, som jeg oprettet med noget der hedder nuked clan, som har lavet det hele i forvejen.(det virker ligsom php fusion)

Vi brugte ikek rigtigt vores gamle hjemmeside, da vi ikke er et community, bruger vi slet ikke forum og alle de andre funktioner.

Derfor, vi søger vi en, der bare kan lave en helt normalt hjemmeside, behøver ikke at være noget super smart, det eneste skal der skal være er: Side hvor vores sponsors banner og info om dem kan være, en side med resultater fra de kampe vi har spillet, forside hvor vi kan skrive nyhedder, side med info om os selv, og en side hvor der står hvem der er på holdet.



Mvh Frederic


PS: jeg har ikke lige sat mig ind i det med points, så har valgt: Indlæg uden point



Hvad er der afsat af penge til formålet??



nej det er der ikke, self er der credit på hjemmeside, men da det ikke er noget der rigtig skal kodes avanceret, men sættes op/designes, hvis man kan kalde det. Vil vi ikke give penge.



Der er da en del der skal kodes, hvis I skal kunne skrive nyheder, ligger nye kampe ind osv.



Okey, det jeg mente hva, at det bare skal sættes op.. så der ligsom er sider, og menu der linker itl de sider, men self går jeg bare ind på selve siden og redigere den og oploader via ftp`en.

Så der behøves ikke at kunne oprette bruger osv, for så kunne jeg bare sætte det "nuked klan" op.



Hvis det bare skal sættes op, så kan jeg godt klare opgaven. skriv en privat besked til mig



Mail er sendt - på forhånd tak.



har ikke påtaget mig opgaven alligevel da der ikke er penge i det, og som alle kender "tid er penge" jeg skal også have penge til føden




Hej Frederic,

Har du ikke lyst til lige at fixe min cykel?

Med venlig hilsen
Ieet





Sig mig, er "design" bare gratis???
Hvorfor tror folk, at design jo bare er noget, man gør??? Og at det ingen tid tager, og derfor ikke er værd at betale penge for?

Hvis det er så "nemt", hvorfor gør man det så ikke selv?



Bimbom gider du ikke, at lave din egen tråd, hvis du vi tage sådan et spørgsmmål op ?


anyways ieet, bimbom hvis i alligevel ikke vil lave et design, som jeg har spurgt om.. så find et andet sted og flame.



Indlæg senest redigeret d. 31.03.2009 14:15 af Bruger #14838
<< < 12 > >>
t