Microsoft vil lægge IE-cd'er ud i butikkerne

Tags:    it-nyheder

For de kunder, som køber en udgave af Windows 7 i løssalg, vil Microsoft kompensere for fraværet af Internet Explorer ved at lægge cd'er ud i butikkerne.

Læs hele nyheden her: http://www.udvikleren.dk/Redirect.aspx?mode=version2&id=3342



+1 til Microsoft! :D



ja, det er godt nok fantastisk tænkt af Microsoft.

...eller også er det den eneste reelle mulighed de har, medmindre de vil pisse en masse brugere af?

Det er fair nok at Microsoft lægger IE8 til salg i butikkerne, det ville jeg også have gjort. Men come on, det er jo noget de gør under pres, og ikke fordi de har opfundet tidsmaskinen vel? Spar lidt på de roser der ;)



Per, nu er det jo ikke fordi at Magnus skrev et to sider langt digt om Microsoft og deres idé om at have IE CD'er liggende i butikkerne - han skrev jo faktisk bare "+1 til Microsoft" :P

Du skriver i øvrigt "til salg", men mon ikke det bliver gratis? Man kan læse i artiklen at IE kommer på en CD sammen med andre MS tilbud fra deres Live afdeling, fx Messenger og Live Writer. Det er jo en ganske god måde at udbrede disse programmer på, så der går sikkert ikke lang tid før firmaer der producerer IM apps eller blog værktøjer banker grædende på EU's dør ;)

Mvh.

Kasper (TSW)



Se, det er så dette her jeg lige mener... det gör jo stadigväk ikke at man får den öget konkurence som EU klager over mangler, fordi resten af browser markedet gör ikke det samme...

Det er jo blot for at EU skal finde noget at klage over så EU kan retfärdigöre sin egen existense. Jeg skal ganarantere for at EU nok skal finde på noget nyt og komplet utidigt at klage over.

Kudos til Microsoft for dette träk. Ikke nok med at de for stukket i käp i hjulet på EU's klage maskine, men også at Microsoft faktisk spräder tingene mere ud.

Og EU, ja, de må jo så finde noget nyt at klage over... >-<



t