Microsoft håner usikre Firefox og ustabile Chrome

Tags:    it-nyheder

En sammenligning mellem tre browsere udråber Internet Explorer 8 som den mest stabile, kompatible og sikre browser. I hvert fald når Microsoft selv står for vurderingen som en del af firmaets "get the facts"-kampagne.

Læs hele nyheden her: http://www.udvikleren.dk/Redirect.aspx?mode=version2&id=3355





Det der er jo väre pjat, simpelthen, og det kan faktisk godt göre mig rigtig vred når man behöver at lave pjat og rakke ned på andres software for a fremhäve sit eget.

Nu vil jeg så dertil sig at det er jo ikke noget som Microsoft har opfundet, da specielt google in 2008 - da Microsoft tilböd at overtage yahoo - kalde Microsoft for "weed"(ukrudt) og sage at Microsoft skulle uraderes fra internettet.... så kan man så konkludere på det for sig selv.


Min pointe er at sådan noget slet ikke höre nogen städer hjemme. Det _kan_ godt väre at Microsoft har ret, det er sådan set sagen uvedkommende, at rakke ned på andres software på den måde er banlig og man kan jo så spörge sig selv om, om Microsoft har noget at skjule?



Den ene gør det, den anden gør det hva så?

For at promovere sig selv
Længere er den ikke



Syntes bare det er en lidt upålidelig kampagne når de selv har stået for den.
Ville have været lidt mere troværdig en kampagne hvis de havde fået en tredjepart til at lave den lille "test".

Men omkring det med at at håbe modstanderne syntes jeg er noget der sker lidt for ofte. Vi kan vel alle huske "Hi im a PC"-reklamen fra Apple, eller tildels også Moblin reklamen :P



Indlæg senest redigeret d. 20.06.2009 18:04 af Bruger #5097
Jeg syntes også at mine egne produkter er de bedste :P



Jeg syntes også at mine egne produkter er de bedste :P


Sådan skal de lyde! Ikke så meget pjat det. :D:D



Det her er jo komplet åndsvagt. Microsoft har præsteret, at lave en browser der er så dårlig, at de bliver nød til at lyve og rakke konkurenterne ned for at få den promoveret.



Mi€ro$oft Window$ Vi$ta

Jeg er sikker på, at Mi€ro$oft har masseødelæggelsesvåben. Lad os rydde bulen :P



Indlæg senest redigeret d. 23.06.2009 12:49 af Bruger #15106
Tjah de er jo langt fra de første til at lave det nummer (ligesom før, henvisninger til de mange apple vs pc reklamer).

Jeg har dog aldrig forstået motivationen bag at promovere sig selv som værende mindst "sucky" - altså "konkurrenten laver noget lort, i det mindste stinker vores ikke".

Det bør nu engang være et bedre salgsargument at sige "se alt det som VORES produkt kan, det hjælper dig på alle mulige leder og kanter" - i stedet for alt det mudderkastning som går frem og tilbage.

(Der skal nok komme nogle underlige kommentarer på nedenstående udtalelse)
Jeg vil sku hellere sælge mig selv på at være "hot" - fremfor at forsøge at sælge mig på at alle andre er helt er "not".

Så ja, til alle disse store software giganter - vær nu lidt mere selvsikre, I er jo ikke nået dertil hvor I er på at spille smarte, så fokuser nu på jeres eget og lad alle andre spille deres eget spil.



t