Microsoft tvinger Windows-opdateringer ned over brugere

Tags:    it-nyheder

<< < 12 > >>
Selvom automatisk opdatering var slået fra, har nogle mod deres vilje fået den seneste monster-opdatering fra Microsoft. Firmaet afviser, at det er en fejl.

Læs hele nyheden her: http://www.udvikleren.dk/Redirect.aspx?mode=version2&id=3372




Og så?

Hvis man ikke opdatere sin computer så er man da også dum.




Og så?

Hvis man ikke opdatere sin computer så er man da også dum.


Opdateringer kan indeholde fejl. Ikke sikkert alle har råd til at tage den chance.

Jeg personligt gider ikke have den dumme besked om at den genstarter om 5 minutter hvis man ikke trykker annullér. Og så spørger den om det samme en halv time senere. Mega irriterende, specielt hvis man har sat computeren i gang med noget.

Og hvorfor opdatere? Jeg har aldrig automatisk opdateringer slået til. En gang i mellem tjekker jeg om der er nogle jeg vil hente. Men har aldrig nogensinde fået en virus, spyware eller lignende.



Indlæg senest redigeret d. 26.06.2009 01:43 af Bruger #14645


Chancen for at Microsoft udgiver en update som har fejl er hvis noget som kun er sket et par gange.

Men ALT form for opdatering kommer ubelejligt, men der er jo vel så prisen man må betale for at holde sin computer opdateret.

Jeg henter altid opdateringerne, men installere dem på et tidspunkt som jeg selv välger.

Hvad der KUNNE väre interresandt at få at vide er hvilken opdate det er der er tale om.




Opdateringer kan indeholde fejl. Ikke sikkert alle har råd til at tage den chance.

Jeg personligt gider ikke have den dumme besked om at den genstarter om 5 minutter hvis man ikke trykker annullér. Og så spørger den om det samme en halv time senere. Mega irriterende, specielt hvis man har sat computeren i gang med noget.

Og hvorfor opdatere? Jeg har aldrig automatisk opdateringer slået til. En gang i mellem tjekker jeg om der er nogle jeg vil hente. Men har aldrig nogensinde fået en virus, spyware eller lignende.


De fleste opdateringer er der nu for at rette fejl. Selvfølgelig er der en risiko for at en opdatering også indeholder en fejl. Men hvis man ikke vil installere dem, fordi man er bange for at de også indeholder fejl, så tror jeg man anskuer det helt forkert.

Hvorfor bruge sikkerhedssele, jeg har aldrig kørt galt.




Og så?

Hvis man ikke opdatere sin computer så er man da også dum.

Muligvis, men hvis man har frabedt sig opdateringerne, er det vel isåfald ens eget problem? Hvis Microsoft ikke vil have folk skal have det valg, så kan de bare fjerne muligheden for at vælge opdateringer fra. Det er da åndssvagt at give folk valget, og så ikke rette sig efter det alligevel.



De kan bare lad lidt om på rettihederne så at selvom man har slået det fra, så får man nogle vigtige opdatering.... Ville det ikke være smarter?



Gad vide om man ikke kunne blokere update alligevel med en anden firewall eller ens router?



Gad vide om man ikke kunne blokere update alligevel med en anden firewall eller ens router?

Man kan forestille sig at hvis det er en softwarefirewall, at Windows Update vil køre udenom den. Hvis det er en seperat firewall på fx routeren tror jeg dog godt du kan sløjfe den.



da jeg fik den der holdte min ene skærm op med at virke (har 2 skærme sat til), så sku jeg ind i indstillinger og sætte den til at jeg havde 2 skærme og så sku jeg rydde op i mine ikoner fordi de alle sammen var sat over på den ene skærm og jeg har normalt fordelt dem på 2.

plus at når der kommer den pop op med om man vil installere nu eller om 10 min 1 time eller 4 timer og man så vælger 4 timer, når der så går 4timer så LUKKEr den bare uden at skrive nu lukker den.. og det er pisse irriterende





Gör som jeg så... jeg har sat min Windows til at dowloade updates når de kommer, men lad mig välge hvornår de så skal installeres.





<< < 12 > >>
t