Selvlærende IBM-compiler giver bedre ydelse

Tags:    it-nyheder

IBM og EU står bag ny, selvlærende compiler, som kan optimere applikationer på egen hånd. Det kan f.eks. gøre udvikling af software til mobiltelefoner ti gange hurtigere.

Læs hele nyheden her: http://www.udvikleren.dk/Redirect.aspx?mode=version2&id=3381



EU...

Er der bare mig eller begynder der at tegne sig et helt klart billed at en vis form for EU instigeret ukonkurence på IT Markedet i Europa?

EU har/köre sager mod Intel, Microsoft, Google for at väre for store og ikke obstruere andre i at kommen ind på markedet.

Samtidigt, så med finansere EU et project til milliarder som höjst antageligt ikke ville ha' väret blevet til noget hvis ikke EU havde givet penge til det.


Dette minder mig ret så meget som EU's forsög på det "indre marked" og EU's forsög på at holde all form for konkurence til produkter produceret inden for EU's gränser ude.

Lobbyismen i EU har så sandelig kronede dage, må jeg nok sige. Men langt fra overraskende, nu har problemet bare spredt sig fra födevare til IT software.



EU...
Samtidigt, så med finansere EU et project til milliarder som höjst antageligt ikke ville ha' väret blevet til noget hvis ikke EU havde givet penge til det.

Nu er milliarder nok lige at overdrive, iflg ISTweb har EU finansieret 1,68 mill € ud af de 2,9 mill som det 3-årige projekt var vurderet til at ville koste.




t