Opera begejstret for Microsofts browser-forslag

Tags:    it-nyheder

<< < 12 > >>
»Et godt udgangspunkt« lyder reaktionen fra den norske browserproducent Opera, efter Microsoft nu har foreslået at kunderne skal vælge mellem forskellige browsere, når computeren tændes første gang.

Læs hele nyheden her: http://www.udvikleren.dk/Redirect.aspx?mode=version2&id=3445



Syntes i det hele taget det tamt.

Snart så skal vi vel også vælge medieafspiller. Man skal have valget mellem, WMP, VLC, mplayer osv..

Det samme skal vel også gøres for notesblok, firewall, desktop managar, stifinder, paint osv..

Snart skal man have 10 DVD'er med, som hver indeholder forskellig typer software fra 10 forskellige producenter hver.

Tamt? Det er dejligt! Hvis man bare fik sådanne muligheder fra start! Hold da op hvor kunne det være dejligt.

Og så kunne man (hvis man ikke havde lyst til at vælge hver enkelt software selv) bare vælge nogle på forhånd lavede "pakker".. :)



Det jeg mener er, at jeg syntes det er tamt at man ikke må gøre hvad man vil med sit eget operativ-systemt. Hvis Windows havde et program som ødelagde hardwaren når man kørte det så syntes jeg de skulle have lov til det. Så ville jeg nok ikke købe Windows, men jeg syntes det skal være deres ret.

Kan simpelthen ikke forstå hvorfor de ikke må have Internet Explorer installeret på i deres eget operativsystem. Hvis folk ikke kan lide det så vent på Firefox operativsystemt eller whatever.



Ja! Vi kan sagtens blive enige om at selve dette "Forbyd IE på DIT EGET Operativ System" er tamt, men hvis det nu absolut skal være så synes jeg at denne tråd har et par gode bud på hvordan den situation så skal håndteres.. :)



<< < 12 > >>
t