Microsoft tilbyder browsermenukort i XP og Vista også

Tags:    it-nyheder

Nu er detaljerne om Microsofts forslag i browser-monopolsagen lagt frem. Planen er at sende menukortet med valg af browsere ud til alle Windows-brugere via Windows Update.

Læs hele nyheden her: http://www.udvikleren.dk/Redirect.aspx?mode=version2&id=3458



Microsoft tilbyder browsermenukort i XP og Vista også

Meget dumt formuleret, og så i en overskrift..



Yderst interessant foreslag fra Microsoft, men er altså ikke helt glad for at Microsoft kommer til at udelukke de mindre populære browsere. Og 0,5% er altså alt for højt. Det burde være meget lavere.

Det jo næsten kun IE, Firefox, Chrome og Safari der er populære nok til at komme på listen...



Yderst interessant foreslag fra Microsoft, men er altså ikke helt glad for at Microsoft kommer til at udelukke de mindre populære browsere. Og 0,5% er altså alt for højt. Det burde være meget lavere.

Det jo næsten kun IE, Firefox, Chrome og Safari der er populære nok til at komme på listen...

Hvis der var for mange kunne de jo heller ikke lave en vertikal liste ;D





Hvis der var for mange kunne de jo heller ikke lave en vertikal liste ;D


Hvem har sagt noget om en vertikal liste? - Kunne være faktisk være cool med en cirkeldiagram, hvor de forskellige browser er sat på efter hvor mange der antaget bruger dem, selvom det nok ikke er til at blive enig om.


Upps. Skulle måske have læst hele artiklen først. :$



Indlæg senest redigeret d. 31.07.2009 21:40 af Bruger #14645


Man skulle läse nogle af kommentarene hos version2.dk


der er jo IKKE Microsoft der opstrahere noget somhelst her, men der imod EU og det latterlige lille norske selskab Opera - som tror at der er guds gave til browser verdenen. >-<

Jeg håber på at EU siger ja, men Opera der imod, nej, det har jeg ingen forventning om at de gör fordi Opera's holdning er at hvis ikke IE fandtes så ville opera ha Microsofts markeds andel. >-< GROTESK!!!



Shafh, hvis du bruger en browser der er relativt ukendt, så har du foretaget et meget bevidst valg, og så skal du nok selv være i stand til at smutte ud og finde den igen. Der er ingen grund til at forvirre folk med en liste der indeholder 50 browsere, hvor kun de 5 af dem er nogenlunde udbredt. Jeg synes at det her er et helt fint forslag, selv om jeg nu stadig mener at Microsoft selv skal have lov til at bestemme hvad de putter i af software i deres OS :)

Mvh.

Kasper (TSW)



t