Firefox runder en milliard downloads i aften

Tags:    it-nyheder

<< < 12 > >>
I løbet af fredag aften runder Mozillas open source-browser en milepæl: En milliard gange er Firefox blevet downloadet siden fødslen i 2004. Det har givet en markedsandel på over 20 procent på verdensplan.

Læs hele nyheden her: http://www.udvikleren.dk/Redirect.aspx?mode=version2&id=3463





Hehe, Firefox har blot det problem at IE 8 faktisk er BEDRE end FF. 3.x







Hehe, Firefox har blot det problem at IE 8 faktisk er BEDRE end FF. 3.x


Må man bede om en begrundelse på denne blasfemiske udtalelse? :)

Mere seriøst: mener du seriøst det? På hvilken måde?

Skal lige være sikker på at jeg ikke bare fangede sarkasmen før jeg kaster mig ud i en udredelse af FF, mange fordele.



TILLYKKE FIREFOXS!



Hehe, Firefox har blot det problem at IE 8 faktisk er BEDRE end FF. 3.x

Når du skriver sådan noget syntes du så ikke at det ville være passende at begrunde det, i stedet for bare at slynge det ud?

Ellers lad mig kort give nogle få argumenter om hvorfor jeg anser FF for at være bedre end IE8. Den er langt bedre til HTML5, CSS3 og WW3C standarter, den har utallige tilføjelser, den er hurtigere, den virker på andet end Windows og den er open source.



Jeg vil gerne give mine meninger til hvorfor jeg synes IE8 er bedre. Det med at den er hurtigere synes jeg ikke passer ind. På min reinstallerede computer, er den faktisk næsten 1½ sek langsommere til at starte op og desuden synes jeg også den er langsommere til at åbne sidderne.

Det kan være den understøtter WC3 standarderne bedre, men ærligt så synes jeg ikke det er et stort problem mere med IE8 som det var med IE6.



Jeg vil gerne give mine meninger til hvorfor jeg synes IE8 er bedre. Det med at den er hurtigere synes jeg ikke passer ind. På min reinstallerede computer, er den faktisk næsten 1½ sek langsommere til at starte op og desuden synes jeg også den er langsommere til at åbne sidderne.

Det kan være den understøtter WC3 standarderne bedre, men ærligt så synes jeg ikke det er et stort problem mere med IE8 som det var med IE6.

Du gav ikke nogen argumenter for at IE8 skulle være bedre end FF. Medmindre at du betragter det som et argument at IE er langsommere end FF, og ikke suger helt så meget som IE6.



Da jeg så at nyheden havde fået 6 kommentarer, tænkte jeg med det samme: "Det er nok Martin Sonne der har benyttet lejligheden til at bashe ubegrundet" - der er intet i vejen med bashing, men man skal som regel have en eller anden form for argument parat inden man går igang. Det springer Martin som regel over og går direkte til at buldre med den tomme tønde.

Jeg ved ikke om jeg synes det er trist eller hyggeligt. :)



Mine argumenter for at jeg bruger IE8 fremfor FF er at IE8 på min computer virker meget hurtigere, samt mere stabil. Desuden synes jeg heller at støde på hjemmesider hvor visningen er noget problem, som andre siger.



Mine argumenter for at jeg bruger IE8 fremfor FF er at IE8 på min computer virker meget hurtigere, samt mere stabil. Desuden synes jeg heller at støde på hjemmesider hvor visningen er noget problem, som andre siger.

Kunne vi få dig til at udspecificere præcis hvilken browser det så er du taler om når du siger:
Jeg vil gerne give mine meninger til hvorfor jeg synes IE8 er bedre. Det med at den er hurtigere synes jeg ikke passer ind. På min reinstallerede computer, er den faktisk næsten 1½ sek langsommere til at starte op og desuden synes jeg også den er langsommere til at åbne sidderne.

for set i lyset af din seneste besked kunne det tyde på at det er Firefox du omtaler som langsom i din første post, men måden det står formuleret, som du sikkert også selv kan se, får det til at se omvendt ud. Så bare for en god ordens skyld kunne det være rart med en afklaring :)



Hov... ja sådan er det en søndag morgen (middag?). Firefox er langsommere på min computer til at starte op. Der tales selvfølgelig om FF3. :)



<< < 12 > >>
t