Chrome 3 i ny beta: Nu med mere fart, lir og HTML 5

Tags:    it-nyheder

<< < 12 > >>
Beta 3 af Google-browseren Chrome 3 er nu ude til download for Windows-folket. Forbedringer af hastigheden og flere muligheder for at skræddersy Chrome er på programmet.

Læs hele nyheden her: http://www.udvikleren.dk/Redirect.aspx?mode=version2&id=3485



Kan godt være at der er sket en del ændringer, men syntes stadig lidt det føles som google kommer med nye udgaver af browseren bare for at have et bedre versionnummer.
Det er jo under et år siden at de udgav den første version af browseren (var i september 08). Og nu nærmer de sig allerede en version 3.

Men når det er sagt, så syntes jeg enlig at Chromer er ved at blive en fornuftig browser selv om det altid er svært at gennemskue sikkerheden af en browser :). Så jeg glæder mig da. Ingen tvivl om det.



Indlæg senest redigeret d. 08.08.2009 13:31 af Bruger #5097
Personligt syntes jeg at Google's browser er bedre end IE8, ingen tvivl.

Den er også bedre og hurtigere end FireFox.

Men ja, tror du har ret i det med versionerne :P

Bare de gad og fixe noget med php filer internt. Da jeg hvis jeg åbner den eller loader den igennem HTML fil, downloader den bare en fil til, hehe. Men det er nu fint nok ;)





Indlæg senest redigeret d. 08.08.2009 17:04 af Bruger #15047
Personligt syntes jeg at Google's browser er bedre end IE8, ingen tvivl.

Den er også bedre og hurtigere end FireFox.

Men ja, tror du har ret i det med versionerne :P

Bare de gad og fixe noget med php filer internt. Da jeg hvis jeg åbner den eller loader den igennem HTML fil, downloader den bare en fil til, hehe. Men det er nu fint nok ;)



Hvad mener du? Browseren har ikke rigtig noget med PHP og gøre. Alt PHP bliver gjort før browseren får fingrene i siden.



Jo ser du, at når jeg har en .php fil på mit skrivebord og åbner den, viser den mig ikke hvad der er i den. Men til gengæld, downloader den én fil mangen til. I stedet for at åbne den.

Men hvis jeg gør det igennem mit webhotel, viser den filen som den skal.



Jo ser du, at når jeg har en .php fil på mit skrivebord og åbner den, viser den mig ikke hvad der er i den. Men til gengæld, downloader den én fil mangen til. I stedet for at åbne den.

Men hvis jeg gør det igennem mit webhotel, viser den filen som den skal.


Du kan ikke åbne PHP-filer med din browser. Det skal, som du siger, igennem en web-server før du kan få det rigtige data ud.



Jo ser du, at når jeg har en .php fil på mit skrivebord og åbner den, viser den mig ikke hvad der er i den. Men til gengæld, downloader den én fil mangen til. I stedet for at åbne den.

Men hvis jeg gør det igennem mit webhotel, viser den filen som den skal.

Det er fordi der er en webserver på dit webhotel der fortolker PHP-filen og sender resultatet til browseren. Det er der ikke på dit skrivebord på computeren.



ahha det er rigtigt, min fejl!





Tja, Chrome er jo "blot" endnu et af Googles utallige, og, må man ærligt sige, vellykkede forsøg på at sætte sig nærmest urokkeligt på tronen som "internetets ubestritte konge".





Tja, Chrome er jo "blot" endnu et af Googles utallige, og, må man ærligt sige, vellykkede forsøg på at sætte sig nærmest urokkeligt på tronen som "internetets ubestritte konge".


Det er der vel heller ikke noget galt i.



Tja, Chrome er jo "blot" endnu et af Googles utallige, og, må man ærligt sige, vellykkede forsøg på at sætte sig nærmest urokkeligt på tronen som "internetets ubestritte konge".


Det er der vel heller ikke noget galt i.

Hvis man godt kan lide monopoler så er der ikke nej.



<< < 12 > >>
t