Kritik af design

Tags:    grafik webdesign

<< < 12 > >>
Hej Udviklere..

Jeg har siddet og rodet med et design til en camping hjemmeside.. Jeg vil meget gerne bede om jeres kritik..

http://www.malls.dk/agersoe.jpg

Logoet(Bilen med campingvogn) er ikke mit, det er kun fyld for at symbolisere at der skal være et logo.

Jeg venter spændt :)



Simon:

Farverne var meget skarpe, det kan jeg godt se nu hvor jeg har leget lidt med andre farver.
Men vil gerne holde det farverige design, så jeg har gjort farverne mindre skrigende, og synes dermed også at de harmonerer bedre nu.
Jeg er ikke helt sikker hvad du hentyder til når du skriver brødteksten.. Det troede jeg kun var noget man havde i artikler xD
Men hvis det er titlen du mener, så regner jeg med at ændre "Agersø Camping" til en anden skrift, men stadig have "- ved havnen" som en håndskrift.
Rammen som indeholder teksten for de forskellige sider, den kommer til at fade i bunden, det kan jeg godt se at illustrationen ikke viser, men det var selv i mine tanker:)
Billedet er kun fyld.. Jeg tilføjer billeder som er mere i harmoni med hjemmesiden senere hen. (Havde lige fået nyt kamera da jeg tog det, indstillingerne var helt hen i vejret xD)

Tak for din kritik.

Christina:

Ahh, så fik jeg opklaret meningen med det der 90'er agtige :D

Angående de bløde kanter: De to øverste "bokse" som indeholder menu og billede. De stammer fra et oversigts kort jeg så på øen. På kortet var de 2 græs arealer, og jeg syntes at deres form passede meget godt til noget, som skulle have relation til en campingvogn.
Derfor er content boksen også rundet, og med de grå farver, som også minder mig om campingvogne.

Når jeg så ser på teksten, så har jeg svært ved at se hvad der ville passe bedst ind. For jeg vil ikke smide den bløde og afrundede look ud, og jeg syntes da også at fonterne går fint til designet.
Jeg regner med snart at have en online version af designet, så må du meget gerne komme med input til hvilken font du mener kunne gøre det bedre :)

De to sider du linker til, de er alt alt for detaljerede.. Jeg ved godt at det ser fedt ud, og jeg kan også godt selv lide sådan nogle sider. Men jeg orker simpelthen ikke at benytte dem, de kommer med for mange signaler til at jeg kan overskue siden.
Designet skal holdes simpelt så man hurtigt kan klikke rundt og finde info om campingpladsen.

Jeg har kigget lidt på adobe's kuler side og har fundet et par farveskemaer som jeg vil prøve at tilføre :D

Tak for din kritik.

Nikolaj:

Jeg prøver skam heller ikke at vinde nogen pris, blot vidersende information til andre campister ;D
Da man nok ikke bruger mere end 10 minutter på siden, så syntes jeg ikke det er livsvigtigt at man får det hele til at blinke, fade og poppe.
Man kommer for at få hurtige informationer om campingpladsen, så det har jeg prioriteret højest.
Federe farver, hvad er det?

Tak for din kritik.


Og så lige en slut kommentar, angående det der 90'er agtige problem jeg har.
Lige denne her camping plads, er stadig primitiv, i forhold til andre, hvor der er bad, tv osv.
Så det ældre look passer måske godt nok.. Men det vil jeg lade kunden om at bestemme til slut :P

Jeg har snart et re-design klar, som jeg gerne vil bede jer om at kommentere på, igen.. Hvis i sku have lyst til at kæmpe videre med mig :D

Tak for jeres kritik indtil nu! Jeg har taget det til mig og går straks igang igen!



Indlæg senest redigeret d. 18.09.2009 20:21 af Bruger #11361
<< < 12 > >>
t