Dansk PHP-opfinder siger farvel og tak til Yahoo

Tags:    it-nyheder

<< < 12 > >>
Rasmus Lerdorf, der står bag PHP, har sagt op hos Yahoo, uden et nyt job på hånden. Det sker for at prøve noget nyt, skriver han.

Læs hele nyheden her: http://www.udvikleren.dk/Redirect.aspx?mode=version2&id=3765



Hmm... Ja jeg vidste vi danskere står bag en del programmeringssprog, men jeg vidste godt nok ikke at det også var en dansk opfinder. :) Go danes



C++ er dansk ;) Og C# bliver "ledt" af danskere :P



C++ er dansk ;) Og C# bliver "ledt" af danskere :P


Idé manden bag C# er faktisk dansker. :)
Og Delphi er også dansker. :)



C++ er dansk ;) Og C# bliver "ledt" af danskere :P


Idé manden bag C# er faktisk dansker. :)
Og Delphi er også dansker. :)


Lidt utroligt alligevel :)



>Idé manden bag C# er faktisk dansker.
>Og Delphi er også dansker.

Og ikke mindst én og samme person :P


Mvh.

Kasper (TSW)



>Idé manden bag C# er faktisk dansker.
>Og Delphi er også dansker.

Og ikke mindst én og samme person :P


Jeg var faktisk i tvivl, så jeg turde faktisk ikke at smide det ud.... det jo ikke så godt man ikke kan sin IT teknologi historie.... (eller noget :))



Og nu vi er igang med udvikler-patriotismen kan det jo nævnes, at den forkromede (høhø) V8 javascript-fortolker er lavet af et dansk team.

Held og lykke til Rasmus.



Jeps, lige på det område har vi faktisk rigeligt at være stolte af her i Danmark :D

Mvh.

Kasper (TSW)



>Idé manden bag C# er faktisk dansker.
>Og Delphi er også dansker.

Og ikke mindst én og samme person :P


Jeg var faktisk i tvivl, så jeg turde faktisk ikke at smide det ud.... det jo ikke så godt man ikke kan sin IT teknologi historie.... (eller noget :))

Og så lige for at vedligeholde mit image som flueknepper vil jeg påpege at "IT teknologi" er rimeligt redundant. Informations Teknologi teknologi ;)

Derudover Kasper, så ved jeg ikke om jeg synes der er noget at være stolt af. Bare fordi vi bor på det samme stykke tektonisk plade kan jeg ikke se hvorfor Rasmus Lerdorf, Anders Hejlsberg eller andre danskeres bedrifter er noget vi andre kan tillade os at være stolte af. Det bliver jo ikke mere vores bedrifter af den grund :) -- men jeg har så absolut heller ikke skyggen af nationalfølelse.



Indlæg senest redigeret d. 12.11.2009 11:16 af Bruger #8223
>men jeg har så absolut heller ikke skyggen af nationalfølelse.

Og så er der jo i hvert fald ikke nogen grund til at bruge tid på at jeg kaster mig ind i DEN debat :P


Mvh.

Kasper (TSW)



Indlæg senest redigeret d. 12.11.2009 12:00 af Bruger #1
<< < 12 > >>
t