Grafiker 2dchat søges!

Tags:    diverse

Heej designere ...

Jeg søger en der er god til at lave grafik ligesom azurchat.dk, toonville.dk

Er ved at lave en 2dchat, men stinker til pixel grafik.
Som i nok kan hører er det pixel grafik, det skal laves i.

Alle er velkomne til at se beta version af chatten på http://www.citychatten.labruko.dk

Det skal lige siges der ingen løn er, men man får lov til at være medejer.
Da vi deler jobbet lige op hvilket ville sige, jeg programmere og du laver pixel grafik.

Med venlig hilsen
- Tudeprinsen




Hej Lasse,

Det kan jeg godt huske at have set før.

- Jeg vil gentage mit spørgsmål, hvad har du af forretningsplan, og hvilket nitche område dækker du for at gøre chatten besøgt og benyttet?

Det kunne være et interessant projekt, men for en chat er det evnen til at tiltrække brugere, ikke features og grafikken som er vigtigst.
Forum's chat sutter eksempelvis.

Med venlig hilsen
Ieet




Heej Ieet.

Har ingen forretningsplaner det er udlukkende for sjov, men hvis det bliver noget stort så kan der senere hen blive snakket om det.

Øhm jeg kan godt lide funktioner, lidt mere dynamiske og fede funktioner.
Og jeg kan programmere i html,css,php og javascript.

Men ville nok sige jeg helst ville starte et browserspil da det intressere mig mere :P

Med venlig hilsen
- Lasse



Indlæg senest redigeret d. 14.01.2010 13:47 af Bruger #14697
Vil gerne melde mig jeg er fuldt ud Pixel artist / grafiker og jeg syntes det lider spændene med dit lille projekt og jeg har lavet grafik for netslottet og en anden chat kan ikke lige husket navnet på den hvis du vil se nogle prøver så skriver du bare så sender jeg noget ( har ikke noget tøj / figure på den her com men du siger bare hvis du mangler )

_______________________________________________

Kage er godt ?



t