Lidt frihandel

Tags:    diverse



Hej Alle,

Jeg ligger inde med en masse forskellige programmerings og IT bøger af forskellig type. De fleste er ganske ubrugte.

Priserne ligger på halvdelen af hvad de koster på nuværende tidspunkt hos en boghandler.

På bøger som ligger til under 100,- eller er meget slidte og brugte byttes der gerne for Spil eller Film DVD'er, Cola, Øl, Rollespils udstyr eller hvad du nu ellers har liggende af fede ting.

Jeg har et klæder lokale som skal fyldes med underlige byttehandler :)

Ønsker du en bog om et bestemt emne, giv lyd her i tråden. De kan hentes i Greve.

Med venlig hilsen
Ieet

Ps. Har du nopgle materialer som det bare er syndt at smide ud, har jeg massere af kælderplads til vidregivelse.





har du noget om Django eller Pylons?




Hej Per,

En ven siger han har bog version af http://www.djangobook.com/ den ligger dog gratis som PDF.

Med venlig hilsen
Ieet




Har du noget på emnet om C++ ?




Hej Kim,

Ja. Men her skal jeg lige checke hvad jeg har liggende af bøger. Mest grundbøger til at lære C++ som ny programmør :) Der er lidt af hvert og i forskellige priser. Kan lave en liste eller du kan komme forbi og kigge i næste uge?

Med venlig hilsen
Ieet



Hej Ieet.

Jeg har snakket med en god ven om C++ og fik straks afvide jeg bare skulle få fat i en bog der hedder

Beginning C++ Through Game Programming

Og den har jeg så læst om og den handler faktisk om at lære sproget C++ fra start som er meningen, men eksemplerne bliver vist i spil eksempler, derfor den hedder Through Game Programming, og alle skriver at man lære C++ fra starten så det er super.

Så den bog har jeg købt.

Jeg er ked af at jeg spurgte hvad for nogle bøger du havde om C++, men jeg siger tak for hjælpen alligevel :)

Held og lykke med bog salget :)




Indlæg senest redigeret d. 04.02.2010 14:11 af Bruger #8715

Hej Per,

En ven siger han har bog version af http://www.djangobook.com/ den ligger dog gratis som PDF.

Med venlig hilsen
Ieet

Umiddelbart er jeg mest interesseret i noget om Django 1.x, men det ser ikke ud til at den er på bogform endnu.

Har du noget om JavaScript i forskellige afskygnigner liggende? gerne om ren JavaScript, snarere end jQuery o.lign.

ellers kunne noget om serveradministration (Linux/BSD) også være interessant.



Hej.

Har du en/nogle gode bøger om C++ for begyndere? (Helst på dansk, hvis dette kan lade sig gøre), og måske hvis du har en bog om Javascript (for begyndere) :)

Mvh
Mig d:



t