server hvad skal man købe ???

Tags:    diverse

<< < 12 > >>
hvis man ønsker at erhverve sig en server som man skal bruge til at hoste sine egne sider fra hvad skal man så vælge, det skal være i den prisbillige ende, med hensyn til software så klare jeg mig fint med php mysql så jeg har ikke brug for en dyr windows løsning, men det må gerne være en pakke løsning med linux som er nem og komme igang med for en begynder



13 svar postet i denne tråd vises herunder
4 indlæg har modtaget i alt 4 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Nemmest er det da bestemt. Portforwarding er nemt, opsættelse er også nemt, sikkerhed er nok den største faktor, men med lidt hardware firewall og ordenlig backup system(hvilket er okay nem at sætte op).

Prisen en er da billig, for på en 50/50mbit er der da rigelig med plads til nogle servere :)




Nemmest er det da bestemt. Portforwarding er nemt, opsættelse er også nemt, sikkerhed er nok den største faktor, men med lidt hardware firewall og ordenlig backup system(hvilket er okay nem at sætte op).

Ja, for dig og mig er det nemt, men hvad med hr. og fru. Hansen, der skal vise deres søde hund frem på inderneddet (sagt på godt jysk!).

Prisen en er da billig, for på en 50/50mbit er der da rigelig med plads til nogle servere :)

Hvad koster den 50/50mbit om måneden?;)

Men ja, man for da masser lagerplads og mange konfiguéringsmuligheder, men ellers kan jeg ikke se fordelen frem for at bruge et sikkert, stabilt og hurtigt webhotel hos en host.



Nemmest er det da bestemt. Portforwarding er nemt, opsættelse er også nemt, sikkerhed er nok den største faktor, men med lidt hardware firewall og ordenlig backup system(hvilket er okay nem at sætte op).

Ja, for dig og mig er det nemt, men hvad med hr. og fru. Hansen, der skal vise deres søde hund frem på inderneddet (sagt på godt jysk!).

Prisen en er da billig, for på en 50/50mbit er der da rigelig med plads til nogle servere :)

Hvad koster den 50/50mbit om måneden?;)

Men ja, man for da masser lagerplads og mange konfiguéringsmuligheder, men ellers kan jeg ikke se fordelen frem for at bruge et sikkert, stabilt og hurtigt webhotel hos en host.



Omkring 400kr,- om måenden. Jeg siger jo ikke eller er lige kompetente til det, men det aller bedste vil i min forstand og mening ligge til at være hjemme :)



<< < 12 > >>
t