Webhotel søges - asp.net

Tags:    .net

<< < 123 > >>
Hej alle sammen,
Jeg skal meget snart brug en BILLIG og stabil webhotel til min applikation som er programmeret:

Asp.net 3.5
MSSQL express 2008
Javascript
Ajax 3..x.x

Kender i en GOD webhote/ serverplads....?



23 svar postet i denne tråd vises herunder
3 indlæg har modtaget i alt 3 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
En supporter må vel gå ud fra at deres opgaver er at give din informationer om produktet når du spørge på den måde og ikke som sådan instruere dig i forskelle og brug af hhv. mssql og mssql express, så som sådan synes jeg de svarer fint. Normalt er asp.net løsninger ikke de billigste at få hostet og jeg bruger også selv unoeuro og er godt tilfredt. Tror ikke du finder det meget billigere end dem. Der er som sådan ikke noget mssql express kan som mssql 2008 ikke kan så det skulle ikke blive et problem. Du skal bare åbne din database direkte gennem visual studio istedet for at bruge den lokale express database. Som jeg ser det, lever unoeuro op til det du skal bruge dem til, og er et godt bud på en løsning.



Jeg bruger selv unoeuro, og er fint tilfreds.
Mht. Ajax, så ja det virker fint. Hvis du vil se et eksempel, så prøv søgefunktionen på nem-mad.dk (se i mine refferencer her på siden).



Blaaaa Per du snakker kun for at få pisket en stemning op. Du ved godt hvad han mener!

Jeg har ikke haft en jordisk chance for at ane hvad i alverden han snakkede om, før han gav linket. Jeg ved ikke hvad jeg har gjort for at gøre dig så aggressiv, men du kan ikke forsvare din påstand om at jeg "godt ved" hvad "Ajax 3.x.x" betyder, uden videre omsvøb.



Jeg bruger Unoeuro, jeg kan godt give dig en rabatkode Du får 3 mdr gratis oveni, og jeg får en mdr. gratis (så vidt jeg husker):

Brug denne kode: TK2EPG



Indlæg senest redigeret d. 01.03.2010 11:31 af Bruger #2730
Jeg vidste ikke at AJAX havde versionsnumre. Hvornår udkommer Funktionel Programmering 2.0 så? :0)



Brian...lyder dejligt
Men har skrevet til dem...de svarte meget kort..(det lader til de ikke er værelig hjælsomme)

https://www.unoeuro.com/support/63578/eDHAIqLrif?utm_campaign=support-reply&utm_medium=email&utm_source=unoeuro-mail



Hjælpsomme? Jeg ser det ellers som nogle fine svar de kommer med :)



Hej Casper..

Det synes du....de burde svare lidt mere detalijet...de skal forklare at jeg kan bruge Mssql 2008 istedetfor msql express osv..

men måske er det bare mig..



Steffen Pedersen
Jeg ved godt jeg kan bare lave om på forbindelsen..:)

Men understøtter de mon Ajax ?



selvfølgelig understøtter de ikke AJAX, for AJAX er ikke en serverteknologi. Det er browseren der skal understøtte AJAX.

Hvor har du "Ajax 3.x.x" fra? Siden hvornår har AJAX, der ikke er et program eller en teknologi, men en _måde_ at lave webapplikationer på, fået versionsnumre?



<< < 123 > >>
t