Webhotel søges - asp.net

Tags:    .net

<< < 123 > >>
Hej alle sammen,
Jeg skal meget snart brug en BILLIG og stabil webhotel til min applikation som er programmeret:

Asp.net 3.5
MSSQL express 2008
Javascript
Ajax 3..x.x

Kender i en GOD webhote/ serverplads....?



23 svar postet i denne tråd vises herunder
3 indlæg har modtaget i alt 3 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Hej Per Sikker Hansen,

Jeg ved ikke om det er MIG, som roder rundt i begraberne..!!

Jeg troede at Serveren skal have inslatteret "Ajax" før man kan køre sin side som har indeholder ajax.


Men her kan du se ang versionering:
http://ajaxcontroltoolkit.codeplex.com/releases/view/11121



Det du linker til er ikke "ajax", det er et program der hedder "AjaxControlToolkit-Framework" som der også står nævnt. Man kan sagtens anvende AJAX uden :0)



Blaaaa Per du snakker kun for at få pisket en stemning op. Du ved godt hvad han mener!

Ja Ajax er noget generelt. Communityet omkring asp.net har udviklet disse hjælpeklasser for at gøre det nemmere for asp.net udvikleren.

Mere konstruktivt i stedet for det flueknepperi - det er ikke særligt hjælpsomt.

Jeg kører følgende på UnoEuro:

ASP.NET (Webforms)
ASP.NET (MVC 1.0) og ja Per, det er _kun_version 1, version 2 kommer snart
ASP.NET Ajax
WCF/Asmx webservices
MSSQL 2008 / MySQL

Og har aldrig problemer, deres support er hurtige og meget hjælpsomme, specielt når man skal have sat Umbraco op engang i mellem eller andet der skal have "Full Trust"



Indlæg senest redigeret d. 01.03.2010 21:29 af Bruger #2730

Jeg har ikke haft en jordisk chance for at ane hvad i alverden han snakkede om, før han gav linket


Du kunne da bare have søgt på google, så ville du vide det, så det med at du ikk har haft en chance for at vide det holder ikke. Dit argument holder ikke! Hvis ikke du ved hvad han snakker om, hvorfor svarer du så?


Jeg vidste ikke at AJAX havde versionsnumre. Hvornår udkommer Funktionel Programmering 2.0 så? :0)


Du skriver en smiley og sammenligner med et andet programmeringsprincip - det giver mig en god ide om at du godt vidste hvad det var der blev snakket om.


Jeg ved ikke hvad jeg har gjort for at gøre dig så aggressiv


Der er en person der beder om hjælp, og ud fra mine tidligere kommentarer så spiller du enten dum eller arrogant - ingen af delene vil hjælpe ham med at komme videre. Tværtimod er det nøjagtigt det modsatte der sker, hvis jeg fik sådan et svar jeg ikke kunne bruge til noget, ville jeg da også hurtigt finde et andet forum på nettet - eller give op.


men du kan ikke forsvare din påstand om at jeg "godt ved" hvad "Ajax 3.x.x" betyder, uden videre omsvøb.


læs mine tidligere kommentarer i denne post



Indlæg senest redigeret d. 02.03.2010 09:20 af Bruger #2730

Jeg har ikke haft en jordisk chance for at ane hvad i alverden han snakkede om, før han gav linket


Du kunne da bare have søgt på google, så ville du vide det, så det med at du ikk har haft en chance for at vide det holder ikke.


Googlesøgning på "Ajax 3.x.x"
http://www.google.com/search?ie=UTF-8&oe=UTF-8&sourceid=navclient&gfns=1&q=ajax+3.x.x

Hvor står der noget om dette "AjaxControlWhatever"? :)



godaddy supper full sql server and mysql



Hej alle sammen,
Jeg skal meget snart brug en BILLIG og stabil webhotel til min applikation som er programmeret:

Asp.net 3.5
MSSQL express 2008
Javascript
Ajax 3..x.x

Kender i en GOD webhote/ serverplads....?


Jeg vil anbefale Surftown, da jeg for det første selv bruger surftown, og er mere end tilfreds med det de tilbyder. Har man mere end et site der skal hostes, er de klart billigst, da man ved køb af en advanced privat server løsning får plads til ti domæner med i prisen, ubegrænset databaser, og meget plads. jeg har 5 sites på en løsning og det køre både hurtigt og stabilt, og til 500 om året ca.

Til orientering så er AJAX = asynchronous JavaScript and XML, og bruges til at sende og modtage data asynkront til og fra serveren. Det er rigtig smart hvis man vil undgå postbacks. AJAX Control Toolkittet er en samling kontroller som delvis benytter denne teknologi, der er faktisk kun få kontroller i dette toolkit der benytter AJAX, som for eksempel auto complete, som f.eks. kan sende "udv" til serveren, som så kan matches "udv" i databasen, og derefter sende "udvikleren" tilbage til browseren asynkront. De andre kontroller benytter blot javascript til at gøre det de nu kan udføre. Generelt kan det ikke betale sig at benytte AJAX Control toolkittet, da de kontroller det tilbyder er en anelse buggy, og mange gange er det bedre blot at bruge JQuery f.eks. Vil man gerne benytte AJAX, vil jeg anbefale at kigge nærmere på PageMethods eller UpdatePanel.





Det er en næsten 1½ år gammel tråd i svarer på, bare til info ;-)



<< < 123 > >>
t